Management: upravljanje, kreativnost, poslovni cilj 12.9.2018.

Autor: Poslovni.hr , 02. srpanj 2018. u 12:12
Foto: Fotolia

Ukoliko ne znamo gdje želimo doći, naš cilj će nam definitivno veoma brzo izmaknuti.

Walt Disney nije samo stvorio Mickey Mousea nego je od njega napravio uspješan proizvod koji već desetljećima ostvaruje uspjeh i profit. Njegova sposobnost da ujedini kreativnost, vizije i snove s njihovom uspješnom realizacijom je stvorila poslovno carstvo koje postoji i danas.

Disney je znao tajnu koju ćete i VI naučiti na ovom seminaru!

Uspjeh ostvaruju oni koji znaju kako postaviti cilj i kako ga dostići. Uspjeh ostvaruju oni koji uvode novine, koji se razlikuju od ostalih, koji imaju nove ideje i pretvaraju ih u stvarnost!

Koliko puta ste čuli da je za uspjeh potrebna SAMO dobra ideja? Ali bez dobrog plana realizacije ideje ništa nije moguće. Za uspješan proizvod je potrebna ideja, znanje o ostvarivanju i planiranje faza i koraka i sposobnost pronalaženja propusta koji mogu prouzročiti propast plana.

Cilj treninga je usvojiti nove, inovativne načine kreiranja poslovnih ciljeva koji podižu poslovnu učinkovitost.

Budite uspješni, učinkoviti i sretni, naučite postaviti ciljeve pomoću kreativnih alata.

Na treningu Kreativne strategije postavljanja poslovnih ciljeva naučit ćete:

Kako do novih ideja i zašto neki ljudi vjeruju da nisu kreativni
• Zbog čega se neke odlične ideje nikad ne realiziraju
• Kako izbjeći prepreke u realizaciji ideje
• 5 elemenata kojom ideju pretvarate u ostvariv cilj
• Najčešće pogreške kod postavljanja ciljeva i kako ih otkloniti
• Što kad „zaglavite“ u procesu realizacije cilja
• Zakonitosti uma koje sabotiraju cilja
• Zakonitosti uma koje podržavaju ostvarenje cilja
• Podjela zadataka u timovima koji omogućuju ostvarenje ciljeva
• Disneyevu strategiju kreativnosti koja garantira rast i razvoj tvrtke i uspješno ostvarivanje ciljeva

Kreativna strategija u 5 koraka:

  1. kako vrhunski profesionalci postavljanju svoje ciljeve
  2. što su SMART ciljevi
  3. 5 osnovnih uvjeta za ostvarenje ciljeva
  4. kako biti kreativni kao Walt Disney
  5. kako instalirati ciljeve u osobnu budućnost

Postavljanje SMART ciljeva:

  • S – specific/specifičan, određen i jednostavan
  • M – measurable/mjerljiv i značajan
  • A – attainable/dohvatljiv, moguće ga je dostići
  • R – realistic/realan ili osobno važan
  • T – time bound/vremenski ograničen

Uloge sanjara, realista i kritičara sastavnica su „Disneyjeve strategije uspješnosti“ koju je, prema Waltu Disneyju, razvio Robert Dilts unutar svog neurolingvističkog programiranja. Danas za Disneyjevom tehnikom posežu brojni uspješni poduzetnici i poduzeća kojima je cilj da se na sastancima ili tijekom kreativnih procesa stvaraju nove ideje za uspješnije poslovanje. Na seminaru ćete naučiti tehnike kreativnog genija 20. stoljeća koje garantiraju uspjeh.

Svrha edukacije je otkriti razloge neostvarivanja ciljeva, usvojiti nove, inovativne načine u postavljanju ciljeva i usvojiti Disneyevu strategiju kreativnosti čije korištenje osigurava uspjeh i efikasno ostvarivanje ciljeva.

Trening je koncipiran po principima akceleracijskog učenja i standardima Neuro-lingvističkog programiranja, što znači uz minimalno vrijeme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika, što se postiže učinkovitim omjerom teoretskog znanja i njegove praktične primjene, interaktivni su.

Polaznici su spremni odmah koristiti znanja i vještine koje dobiju u svakodnevnim poslovnim situacijama. Strukturirani su prema andragoškim principa Davida Kolba i zadovoljavaju sve stilove učenja odraslih.

Kolbov proces učenja podrazumijeva:

  • konkretno iskustvo (vidjeti, čuti, osjetiti, iskusiti)
  • reflektiranje, opažanje (promišljati o prethodnom iskustvu)
  • apstraktna konceptualizacija (logička analiza prikupljenih informacija, generiranje zaključaka)
  • aktivno eksperimentiranje (primjena naučenog u praksi)

Metode rada: Metode rada podržavaju akceleracijsko učenje i uključuju predavanje, vježbe, igranje uloga, rad u malim grupama, analiza  primjera. (bez PowerPoint Prezentacije)

Kome je trening namijenjen: Seminar je namijenjen managerima, vlasnicima tvrtki, partnerima, direktorima, rukovoditeljima, projektnim menadžerima i voditeljima timova svih razina u organizaciji.

Naziv seminara: " Kreativne strategije postavljanja poslovnih ciljeva" 

Datum održavanja: 12.9.2018.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 29.8.2018. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 6.3.2018. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavačici: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach od 2002 kada je certificirana  u Neuroenergetics – Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru, SAD. Istom je prigodom stekla i certifikat Coach-a. Dragana je također certificirani terapeut za Time Line TherapyTM, a završila je tečajeve iz Hipnoze 1 i 2 (Hexagon training company). Svoj trenerski rad je započela samostalno u Prosperiti koju je osnovala 2003. i od tada kontinuirano drži treninge NLP-a, mnogobrojne in-house treninge kao i individualne coachinge.  Sa suprugom Draganom 2012. osnovala obiteljsku firmu Miroras centar za osobni rast i razvoj koji je specijaliziran za NLP edukaciju, treninge osobne promjene, te specijalizirane treninge kao npr.Time management, Stres management, Prezentacijske vještine bez treme. Član je prestižnih međunarodnih NLP  asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Ima bogato iskustvo u individualnom coachingu i savjetovanju.  Koautor je knjige Uvod u NLP-osobni rast i razvoj, prve NLP knjige  hrvatskih trenera.  Dragana živi to što uči, voli NLP i vjeruje da je NLP jedan od načina kako ljudi mogu upravljati sobom i svojim životom.Vjeruje da je misija svakog čovjeka biti sretan i da svatko ima sve što mu je potrebno da to i ostvari. NLP nas uči KAKO dajući nam znanja, vještine i tehnike da to ostvarimo, a svatko od nas ima izbor odlučiti hoće li preuzeti odgovornost za svoj život i kreirati ga prema svojim željama. Svoja znanja, iskustvo prenosi nesebično, visokom razinom pozitivne energije i zabave. Njen moto je: učenje je lako, jednostavno i zabavno.

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga za Vaše zaposlenike obratite nam se s povjerenjem! 

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close