Vještina vođenja “teških” i konfliktnih zaposlenika 19.07.2017.

Autor: Poslovni.hr , 14. travanj 2017. u 14:46
Foto: Fotolia

Svaki menadžer mora znati kako voditi timove i upravljati zaposlenicima i konfliktima unutar tima. "Teški" i konfliktni suradnici predstavljaju problem za svakog voditelja, oni negativno utječu na poslovni rezultat ali i na odnose unutar tima te motivaciju ostalih zaposlenika. Na ovom seminaru naučit ćete što sve uzrokuje konflikte, dovodi do sukoba te kako reagirati na njih. Kroz interaktivne vježbe primijenit ćete komunikacijske alate koji će vam pomoći da poboljšate međusobnu suradnju timova, izgradite kulturu pozitivnog natjecanja i timske suradnje, kako bi što kvalitetnije ostvarili sinergiju potrebnu za ostvarenje vaših poslovnih ciljeva.

Zašto investirati u edukaciju? Polaznici seminara će naučiti učinkovito i efikasno upravljati konfliktima na radnom mjestu tako da ih se anticipira, procijeni potencijalni rizik i upravlja konfliktima – izbjegava gdje je to moguće, kontrolira kad god je to moguće (svojim i tuđim emocijama) i sanira posljedice čim je prije moguće.

Cilj edukacije je razumjeti što su konflikti i što s njima? Koje su tehnike rješavanja sukoba s kolegom, u timu, sa šefom? Koji su komunikacijski alati za konstruktivno upravljanje sukobima i kako postati dobar medijator? Na ovom treningu saznat ćete kako konfliktnu situaciju na poslu asertivnom komunikacijom možete vješto preokrenuti u pozitivnu suradnju.

Koje su teme?

  • učinkovito vođenje tima
  • što su konflikti na radnom mjestu: izvorišta, vrste, dinamika i faze
  • stilovi ponašanja u konfliktima i komunikacija
  • kako spriječiti nastajanje konfliktnih situacija
  • strategije rješavanja konflikata korak po korak
  • komunikacijske tehnike i alati
  • davanje i primanje povratne informacije
  • medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih
  • poticanje suradnje u timu

Kome je ovaj seminar namijenjen?
Voditeljima, Managerima, direktorima, rukovoditeljima odjela i svima onima koji u svom svakodnevnom radu moraju surađivati s drugim kolegama, timom ili su u kontaktu s korisnicima. Svima kojima poslovni uspjeh ovisi o uspješnom nošenju s izazovnim situacijama.

AGENDA

  • 10:00-11:30 Predstavljanje i upoznavanje Što su konflikti na radnom mjestu općenito: izvori, vrste, dinamika i faze
  • 11:30-11:45 Pauza za kavu
  • 11:45-13:15 Faze sukoba Komunikacijski stilovi Davanje i primanje povratne informacije
  • 13:15-14:00 Pauza za ručak
  • 14:00-16:00 Tipovi ponašanja u sukobu Medijacija: kako posredovati u rješavanju sukoba drugih Poticanje suradnje u timu 

Naziv seminara: Konstruktivno rješavanje sukoba i konflikta

Mjesto i vrijeme održavanja: 19.07. 2017. s početkom od 10 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb

Vaša investicija:
Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave do 05.07.2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, topli napitci, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 18. 07. 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslati ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 18. 07 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik  – Večernji list d.o.o.

O PREDAVAČIMA:
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao menadžer prodajnih predstavnika za poslovne korisnike u Hrvatskom Telekomu, edukacija za sve kanale prodaje, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija.
Hana Dužević je certificirani ADIZ poslovni trener i coach. Magistra je psihologije i edukacije psihologije te plesni pedagog. Završila je diplomski studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te je tijekom studija stekla praksu u različitim organizacijama i udrugama. Radila je kao  stručnjak za razvoj ljudskih potencijala u Hrvatskoj Lutriji, u procesu selekcije zaposlenika, mentoriranja, upravljanja procesom radne uspješnosti, sustava motiviranja i nagrađivanja zaposlenika i timova, razvoja i edukacije

Organizator seminara: Poslovni dnevnik / Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Iskustva polaznika:
"Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara"
"Odmah ću primijeniti naučeno"
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Super predavačica, svaka pohvala"
"Puno primjera i vježbe, odlično"
"Pogađa u srž."

Kako upravljati konfliktnim zaposlenicima?

 

Komentirajte prvi

New Report

Close