Kako uspješno motivirati zaposlenike? 1.02.2017.

Autor: Poslovni.hr , 02. prosinac 2016. u 14:28
Foto. Fotolia

Kako motivirati svoje zaposlenike i svoj tim? Što to pokreće ljude?

Zašto neke zaposlenike moram stalno „gurati“ da naprave posao kvalitetno i na vrijeme, a drugi sve naprave sami? Zašto neki nisu timski igrači i nisu zainteresirani za posao, a drugi su dobro prihvaćeni i uživaju u suradnji s drugim članovima tima? Kako to da neki zaposlenici rade loše, premda imaju veću plaću od onih koji su puno produktivniji, a manja im je plaća? Moji stariji i mlađi zaposlenici se ne slažu: kako da ih motiviram da zajedno bolje surađuju i ostvaruju svoje ciljeve?

Ako vas zanimaju odgovori na ova pitanja, onda nemojte propustiti naš seminar o uspješnoj motivaciji vaših zaposlenika i timova.

Zašto investirati u edukaciju?

Mnogi menadžeri gube vrijeme i novac nepotrebno, jer se stalno moraju „baviti“ s problematičnim zaposlenicima i „gasiti požare“, umjesto da se bave onim čime bi stvarno trebali. Mnogo je razloga za to, no najčešći razlog je nemotiviranost vaših zaposlenika i članova timova da obavljaju posao učinkovito i efikasno, drugim riječima onako kako biste Vi to željeli. Nije dovoljno reći „moraš“. Potrebno je dobro upoznati svoje ljude, kako bi znali što ih zapravo pokreće. Nakon ove edukacije saznat ćete kako prepoznati što ih motivira, a što demotivira, kako bi poboljšali njihovu radnu uspješnost i time olakšali i ubrzali postizanje poslovnih ciljeva.

Svrha i ciljevi: Upoznati se s teorijom i najboljim praksama motivacije zaposlenika i timova za vrhunske rezultate, sprečavanje nastanka konflikata na poslu, uspješnu poslovnu komunikaciju, uspostavu povjerenja u timu te lakše i brže donošenje odluka, kako bi ojačali konkurentsku prednost Vašeg poduzeća.

Koje su teme?

  • Što (de)motivira vaše zaposlenike za posao?
  • Pojam motivacije, vrste i principi
  • Menadžerski stil upravljanja i kako utječe na motivaciju zaposlenika
  • Znanost i teorija motivacije, metode i tehnike u praksi:

Potrebe
Zadovoljstvo
Pravednost
Očekivanja
Ciljevi
Pozitivna i negativna potkrepljenja

  • Intrinzična i ekstrinzična motivacija
  • Materijalna i nematerijalna motivacija
  • Utjecaj nagrade i kazne na radnu motivaciju
  • Sukob generacija i što motivira mlade/stare zaposlenike?
  • Motiviranje SMART ciljevima
  • Motiviranje pohvalom i konstruktivnom kritikom
  • Motiviranje razvojem kompetencija zaposlenika

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svima onima koji žele naučiti kako motivirati sebe i imati produktivne i efikasne zaposlenike i timove:

  • predsjednicima i članovima uprava
  • vlasnicima poduzeća, direktorima i prokuratorima
  • izvršnim direktorima i direktorima sektora ili odjela
  • srednjem i nižem menadžmentu
  • projektnim menadžerima
  • voditeljima timova
  • supervizorima
  • onima koji se uskoro spremaju preuzeti ulogu rukovoditelja na bilo kojoj razini

Trajanje treninga i satnica: Seminar se održava 1. veljače 2017. u Zagrebu, s početkom u 10:00 sati. Satnica je od 10.00 – 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena od 12.15-13.15 sati, te dvije kraće pauze tijekom dana (prije podne i poslije podne) 

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za rane prijave do 18. siječnja 2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 31.siječnja 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 31.siječnja 2017.  na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Predavači: Ivana Zvrko, mag.edu. i Hana Dužević 

Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, Women in Adria, CCBN Kanadsko-Hrvatske Poslovne Mreže i Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.

Hana Dužević je magistra psihologije i edukacije psihologije te plesni pedagog. Završila je diplomski studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, stekavši praksu u Atlantic Grupi. Radila je kao  stručnjak za razvoj ljudskih potencijala u Hrvatskoj lutriji, u procesu selekcije zaposlenika, mentoriranja, upravljanja procesom radne uspješnosti, sustava motiviranja i nagrađivanja zaposlenika i timova, razvoja i edukacije. 

ORGANIZATOR seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Predavačica

Ivana Zvrko, Adiz

Iskustva polaznika

"Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara"
"Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Pogađa u srž."

Komentirajte prvi

New Report

Close