Neverbalna komunikacija govori više od riječi

Fotolia Fotolia

Kako pročitati neverbalnu komunikaciju? Što prodavača čini izvrsnim?

Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 15. ožujka 2016. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Želite li znati što čini prodavača doista uspješnim? Ovdje će naučiti kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača.

Neverbalna komunikacija je način kojim ljudi komuniciraju bez riječi, bilo namjerno ili nenamjerno. Neverbalno ponašanje se koristi za: izražavanje emocija, pokazivanje stavova, odražavanje osobina ličnosti i poticanje ili mijenjanje verbalne komunikacije.

Istraživanja upozoravaju na važnost neverbalne komunikacije: slušatelj pamti 10% onog što se govori, 40% kako se govori, a 50% se odnosi na dojam koji ostavlja govornik.

Stoga je veoma bitno „što  i kako“ neverbalno poručujete svome sugovorniku.

Neverbalni znakovi uključuju:

  •  izraze lica,
  •  ton glasa,
  •  geste,
  •  položaj tijela ili pokret,
  • dodir i
  • pogled.

Koji su ciljevi seminara?

  • unaprijediti komunikacijske sposobnosti
  • kontrolirati govor tijela i lakše pratiti tijek komuniciranja
  • razumjeti neverbalne znakove sugovornika
  • upoznati komunikacijske mogućnosti vlastitog tijela
  • jasnije predstaviti sebe i svoje ideje 
  • usvojiti vještine i alate za uspješno neverbalno komuniciranje

Stečena znanja na ovoj edukaciji moći ćete koristiti u komunikaciji sa poslovnim partnerima i klijentima, u svakodnevnom životu te u privatnim odnosima i komunikacijama.

Kome je trening namjenjen:

  • ljudima u prodajnim odjelima
  • menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
  • osobama koje svakodnevno javno komuniciraju
  • svima koji žele unaprijediti komunikacijske sposobnosti, 
  • koji žele bolje kontrolirati govor tijela i lakše pratiti tijek komuniciranja

U kontaktu s ljudima veoma je bitan prvi kontakt. Prvih 15-ak sekundi je presudno. Zašto? U tom trenutku donosi se ključna odluka o dojmu koji se ostavlja na sugovornika .  

Za prvi kontakt nemaš drugu šansu.

Na što obratiti pažnju kod prvog kontakta sa klijentom:

  • Držanje i hod Hodaj kao kralj i takvim će vas i vidjeti.
  • Odjeća mora biti prikladna situaciji i sugovorniku. Odijelo čini čovjeka.
  • Prijateljski smješak kako bi se klijent uvijek osjećao dobrodošlo.
  • Pravilno rukovanje
  • Kako odabrati mjesto gdje ćete sjesti na sastanku
  • Neobavezna pitanja
  • Tabu teme
  • Probijanje leda

Trajanje seminara i satnica:

Seminar se održava 15. ožujka 2016. s početkom od 9.00 do 16.30 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali i potvrda o sudjelovanju.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

O predavaču: 

Dragomir Gabrić je poduzetnik i poslovni savjetnik. Dvadeset godina živio je u Njemačkoj. Na Sveučlištu Johann Wolfgang Goethe u Frankfurtu studirao je sportsku medicinu, gdje je kasnije i magistrirao. Paralelno uz posao završio je internacionalni menadžment na privatnoj akademiji AKAD u Stuttgartu. Više od deset godina radio je za poduzeće Elixia kao glavni menadžer u različitim wellness klubovima. Prema nekim izvorima[1] bio je najbolje plaćeni menadžer u toj struci u Njemačkoj. Vlasnik je poduzeća „Krilo d.o.o.“  koje u Topuskom proizvodi padobranska krila. Svi proizvodi se izvoze. Kao poslovni savjetnik na svojim predavanjma i seminarima oduševljava i pozitivno mijenja živote ljudi u Hrvatskoj i u zemljama njemačkoga govornoga područja. 

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 11. ožujka 2016.  Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 14. ožujka 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Ovdje možete preuzeti PRIJAVNICU  u pdf formatu.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Prijava za seminar

Fizička osoba
Pravna osoba
Komentari (1)
  • DoNotReply
    DoNotReply 9:20 3.3.2016.

    Valjda prenosi ili komunicira.. Cisto sumnjam da postoji neverbalni govor

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

ODRŽANO 15. ožujka 2016. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: +385 1 6326 085
Mob: +385 91 640 0832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr