Davanje povratne informacije zaposlenicima

Autor: Poslovni.hr , 01. srpanj 2016. u 12:24
Foto: Fotolia

Mnogi rukovoditelji slažu se u jednoj stvari: upravljanje učinkom zaposlenika je najteži izazov za svakog menadžera. Jedan od razloga je zato što, kad su postali direktori ili su osnovali svoje poduzeće, bili su bačeni u vatru i morali su se snalaziti sami kako znaju i umiju. A dati povratnu informaciju prijatelju, članu obitelji ili zaposlenicima nije isto.

Na ovom seminaru naučit ćete koja je funkcija davanja strukturirane informacije u organizaciji i kako to najbolje učiniti, da bi vaši suradnici postali i ostali motivirani za ostvarivanje natprosječnog radnog učinka.

Zašto investirati u edukaciju?

Svrha: naučiti pravila davanja i primanja povratne informacije i znati primijeniti prikladne komunikacijske alate, a u svrhu fokusiranja na ostvarivanje srednjoročnih i dugoročnih strateških ciljeva kompanije učinkovitim upravljanjem ljudskih potencijala.

Cilj: nakon ovog seminara direktori, menadžeri i rukovoditelji će razviti svoju vještinu motivacije zaposlenika davanjem i primanjem povratne informacije u okviru strukturiranog sustava upravljanja učinkom. Cilj je učinkovito upravljanje ljudskim resursima, kako bi se postigla veća produktivnost, potaknuo timski rad i preuzimanje osobne odgovornosti zaposlenika za postizanje postavljenih individualnih ciljeva.

Termin, satnica i lokacija: datum: sri, 26. listopada 2016.g. lokacija: Zagreb, Oreškovićeva 6H/1 satnica:  10.00 – 15:30 sati 

Koje su teme?

  • – uvod: svrha i strategija upravljanja učinkom zaposlenika
  • – upravljanje zaposlenicima pomoću ciljeva
  • – faze (ciklus) i elementi strukturiranog sustava upravljanja učinkom
  • – vrste i proces postavljanja godišnjih ciljeva zaposlenicima
  • – feed forward: komunikacija timskih i individualnih ciljeva
  • – prepreke, tipične greške u interpersonalnoj komunikaciji i kako ih izbjeći
  • – pohvala ili konstruktivna kritika?
  • – praćenje učinka zaposlenika i davanje povratne informacije ovisno o tipu zaposlenika
  • – osobni komunikacijski stil menadžera i izazovne situacije
  • – kako motivirati zaposlenike za izvrstan učinak

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Vlasnicima tvrtki, partnerima, predsjednicima i članovima Uprave, direktorima, rukovoditeljima, projektnim menadžerima i voditeljima timova svih razina u organizaciji. Osobito se preporuča zaposlenicima koji su u planu razvoja menadžerske karijere i koji će u skoroj budućnosti preuzeti odgovornost za upravljanje timom, nedavno su bili promovirani ili su već preuzeli menadžersku funkciju, ali postoji potreba za unapređenjem njihovih upravljačkih kompetencija za motivaciju i razvoj zaposlenika.

Unaprijedite svoje znanje o upravljanju učinkom Vaših zaposlenika i suradnika, kako bi uspješno odgovorili na sve izazove i dobili izvrsnu povratnu informaciju o vještom rukovođenju ljudima, što će Vas pripremiti za budućeg lidera na najvišim pozicijama u kompaniji i daljnji razvoj karijere.

Idealan je i za vlasnike i direktore malih i srednjih poduzeća s jednim ili više zaposlenika, koji nemaju strukturirani sustav upravljanja učinkom, a žele motivirati zaposlenike koji su zaduženi za razne poslove i imaju veliku odgovornost za prihode tvrtke i zadovoljstvo kupaca.

Predavač: Ivana Zvrko, mag.edu.

O PREDAVAČU:

Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, CCBN Kanadsko-hrvatske poslovne mreže i druge. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. 

Kolika je cijena kotizacije?

Za rane prijave i uplate do 12. listopada 2016. cijena kotizacije iznosi 1.000,00 + PDV.  Puna cijena kotizacije iznosi 1.450,00 kn + PDV.  U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 24.listopada 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 25.listopada 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

ISKUSTVA POLAZNIKA

Seminar: NAUČITE TAJNE PRODAJE – PRODAJNE VJEŠTINE

Predavačica:

Ivana Zvrko, Adiz

 

"Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara"
"Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Pogađa u srž."

Komentirajte prvi

New Report

Close