U 6 dana privukli 180 korisnika

Autor: Bernard Ivezić , 26. lipanj 2016. u 22:01
Matija Krznar, direktor tvrtke Urban Mobility koja je razvila Spin City/M. Prpić/PIXSELL

Osim na poslovne klijente i turiste, ciljaju na poslovne komplekse koji bi svojim tvrtkama-korisnicima ponudili alternativu rent-a-caru.

U  samo šest dana prva hrvatska car sharing usluga Spin City, koja je zasad aktivna jedino u Zagrebu, privukla je 180 korisnika.

Time je, nakon BlaBlaCara i Ubera, u Hrvatsku ušao još jedan startup koji pitanju prijevoza pristupa na drukčiji način od ustaljenih modela taksi, autobusnog, rent-a-car i javnog gradskog prijevoza. Matija Krznar, direktor hrvatskog startupa Urban Mobility, koji je predstavio uslugu Spin City, kaže da jako zadovoljan početnim interesom. Posebno ga, veseli što uslugu koristi veliki broj ljudi od 35 do 40 godina i to kao poslovni korisnici.

Poslovni korisnici
"Mislim da su nas prepoznali mladi, zaposleni, ekološki osvješteni i informatički pismeni ljudi, koji su nam glavna ciljna skupina, a očekujem da ćemo sa svojih 30 vozila biti zanimljivi i turistima, kojih Zagreb ove godine očekuje milijun i pol te poslovnim korisnicima", kaže Krznar. Spin City raspolaže s flotom od 30 vozila, od čega je deset automobila na električni pogon, a svi se oni naručuju, otključavaju i plaćaju pomoću istoimene aplikacije za Andorid i iPhone.

 

3,3milijuna

kuna uložio je dosad Krznar u uslugu Spin City

Krznar pojašnjava da im nije plan natjecati se s klasičnim pružateljima taksi usluga, iako se vozila od Jaruna i Prečkog na zapadu pa sve do Dubrave na istoku i Velesajma na jugu mogu slobodno preuzimati i ostavljati na bilo kojem gradskom parkiralištu. Mnogo veća prilika za Spin City je, pojašnjava, mogućnost da pojedini poslovni kompleksi svojim tvrtkama-korisnicima omoguće korištenje njihove usluge. "U Radničkoj ulici već imamo razgovore za baš takav model suradnje gdje veliki broj tvrtki ima po 10 20 zaposlenika, lizing im je skup, a mi smo im povoljniji od rent-a-cara", kaže Krznar.

Konkurencija čeka
Nije stoga neobično što su u posao s "car sharingom" u SAD-u i Europi već ušle rent-a-car tvrtke poput Avis Budget Groupa kroz Zipcar, ali i proizvođači automobila poput Daimlera kroz uslugu car2go. Do 2020. godine očekuje se da će to tržište na globalnoj razini ušesterostručiti na 6,5 milijardi dolara.

Procjene za Hrvatsku još nema.Uvoznici automobila kao i rent-a-car tvrtke o takvoj ponudi razmišljaju već neko vrijeme, ali tvrtka Urban Mobility prva je koja je ušla u taj poslovni segment. Krznar je svjestan da ima potencijalnu konkurenciju koja o takvom poslu aktivno razmišlja. "No, kad se treba ići u realizaciju onda se selektira i filtrira i kad se podvuće crta mi smo prvi, a dobro je biti prvi zbog korisnika i vjerujem da nas konkurencija može potaknuti da budemo još bolji", zaključuje Krznar koji je uložio 3,3 milijuna kuna i zaposlio 10 radnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close