Šibenska tvrtka čiji su klijenti vlasnici skupocjenih jahti s novim laboratorijem podigli poslovanje na višu razinu

Nakon izlaganja na sajmu u Monaku želja im je u Hrvatsku na remont i servis dovesti još brodova Nakon izlaganja na sajmu u Monaku želja im je u Hrvatsku na remont i servis dovesti još brodova

Trenutačno zapošljavaju 20 ljudi te su, kako sami ističu, u stalnoj potrazi za novim, kvalitetnim kadrovima.

Nakon uspješnog rujna kada su se predstavili kao jedini hrvatski izlagač na prestižnom Monaco Yacht Showu te preuzimanja nagrade Zlatna kuna za najbolju malu tvrtku u Šibensko-kninskoj županiji, Capax je krajem listopada u Šibeniku otvorio objekt svojega novog sjedišta.

Na 900 kvadrata, osim ureda, u novom objektu nalazi se i prostrana servisna radionica te jedini laboratorij za analizu motornih ulja na ovim prostorima. Capax već otprije nudi usluge videoskopije, ultrazvučnih mjerenja, analize vibracija i termografije, ali tek sada s laboratorijem za analizu motornih ulja specijalističke usluge su kompletirane i podignute na višu razinu. Sve te usluge otvaraju i nova tržišta kao što su radni brodovi, građevinski strojevi, lokomotive, vjetrenjače...

Remontne poslove tvrtka obavlja u Trogiru, u sklopu Servisnog centra Trogir (SCT) s kojim su kao ravnopravni partner nedavno osnovali tvrtku Adria Docks. Adria Docks nalazi i ugovara poslove, upravlja remontnim projektima, optimizira procese rada te u konačnici kontrolira kvalitetu izvedenih radova. U okviru dugoročne zajedničke suradnje s trogirskim brodogradilištem, na površini od oko 250 metara četvornih, u prostoru SCT-a, nalazi se drugi dio Capaxove investicije, a riječ je o ispitnoj stanici za brodske i industrijske motore snage do 3,4 megavata.

Perjanice domaće yachting industrije
Ukupna vrijednost ulaganja je više od 15 milijuna kuna od čega je oko 5,5 milijuna kuna iznos nepovratnih sredstava iz europskih strukturnih fondova za izgradnju proizvodnih kapaciteta i ulaganje u opremu.

"Pristup klijentu, uvažavanje njegovih zahtijeva i istinski trud u postizanju ciljeva kroz projekt i refit menadžment isprofilirali su nas kao predvodnika domaće 'yachting' industrije. Imamo vrhunski opremljene i educirane servisne timove za najčešće tipove brodskih motora, kopči i generatora koje nalazimo u većim jahtama i megajahtama. Naši su serviseri spremni riješiti svaki problem, bio on mehaničke ili električne/elektroničke ili druge naravi," poručuju iz Capaxa.

Dodaju kako za podizvođače uvijek, kada je to moguće, koriste usluge drugih hrvatskih tvrtki te se nadaju da će njihov uspjeh potaknuti i ostale tvrtke iz hrvatskoga nautičkog sektora na investicije i razvoj.  Capax su osnovala trojica istomišljenika, Mario Baljkas, Teo Petričević i Željko Tešija. Trenutačno zapošljavaju 20 ljudi te su, kako sami ističu, u stalnoj potrazi za novim, kvalitetnim kadrovima. Tvrtka bilježi stalan i stabilan rast prihoda, a protekle godine je iznosio oko 30 milijuna kuna.

Klijenti su im vlasnici jahti ili njihov menadžment, osiguravajuća društva te brodogradilišta i marine. Specijalizirani su za tehnički menadžment, konzalting i nadzor u gradnji i remontu brodova, dijagnostiku, servis i popravak brodskih motora, održavanje te pregled i inspekciju s procjenom vrijednosti za osiguranja, prodavatelje ili nove vlasnike. Ovlašteni su serviser najzastupljenijih brodskih motora i pogona u ovom segmentu tržišta - Caterpillar, MTU, John Deere, ZF te osim u Šibeniku, imaju urede i u susjednoj Crnoj Gori i Albaniji.

Skupo, no može biti isplativo
Inače, Capax je ove godine bila prva tvrtka iz Hrvatske koja se nakon četiri godine pojavila na Monaco Yacht Showu koji se održao početkom jeseni. Šibenčani su bili jedan od 580 izlagača iz 38 država svijeta. Teo Petričević, direktor tvrtke, komentirao je kako je tijekom ta četiri dana u Monaku bilo izloženo najbolje što ova industrija nudi, a pod tim su i 121 najimpresivnije megajahte na svijetu ukupne vrijednosti više od tri milijarde eura.

"Jako smo zadovoljni ostvarenim učinkom sudjelovanja na sajmu i vjerujemo da će nam donijeti još brodova na servis i remont u Hrvatsku. Želja nam je potaknuti i druge domaće tvrtke da nam se pridruže sljedećih godina. U tome, vjerujem, da ćemo dobiti i podršku nadležnih institucija jer izlagati u Monalu je jako skupo, no može biti i isplativo", kazao je Petričević.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve