Puno je jednostavnije reagirati prije nego se pokrene lavina i zato se od početka držimo poslovne filozofije da poslodavci redovitim i dobrim primanjima mogu zadržati djelatnike. U vrijeme kada se domaća poslovna scena hrva sa surovom stvarnošću u kojoj kvalitetnih radnika "nema ni za lijek", rečenica s početka ovog intervjua možda najbolje ocrtava poslovnu strategiju koja je vjerojatno najbolja prevencija problema nedostatka radne snage.
Za Poslovni ju je dnevnik izrekla Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica Ljudskih resursa dm-drogerie markta Hrvatska, kompanije koja na domaćem terenu godinama slovi kao jedan od najtraženijih poslodavaca. Menadžerica čiji je HR odjel gotovo svakodnevno zapljuskuju molbe za posao, pojasnila nam je detalje dm-ove poslovne strategije koja im danas jamči spokoj jer ne moraju strahovati od masovnog odlaska kadrova, što se za mnoge druge tvrtke u Hrvatskoj, nažalost, ne može reći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu