Personalizirani pokloni kao temelj za nove poduzetničke korake

Autor: Marta Duić , 25. lipanj 2018. u 22:00
Jana Blažević ističe da im se kupci vraćaju što potvrđuje da su na dobrom putu/Dalibor Urukalović/PIXSELL

Kroz Gift Angel Jana Blažević sa suprugom pokrenula biznis kakav je zasad rijetkost u Hrvatskoj, a po uzoru na poklon pakete kakvi su popularni u Americi.

Zbog ubrzanog načina života često nemamo vremena obilaziti puno trgovina i lokacija da bi došli do idealnog poklona za određenu prigodu.

Svjesna da traženje i osmišljavanje poklona oduzima dragocjeno vrijeme, posebice zaposlenim ljudima, poduzetnica Jana Blažević napravila je biznis od kreiranja personaliziranih "gift boxova" po uzoru na poklon pakete kakvi su popularni u Americi, gdje je i sama živjela jedno vrijeme.

Nešto sasvim drugačije
"Klijenti nam kažu svoje želje i budžete, a mi ih ispunjavamo i dostavljamo gotove, zapakirane poklone na željenu adresu u željeno vrijeme. Reakcije su zaista odlične", objašnjava svoju poduzetničku ideju Jana Blažević koju je ostvarila pod brendom Gift Angel. Kako tvrdi, još su u fazi uhodavanja posla, a njihovim klijentima je "najčudniji" taj obrnuti poredak. Nema proizvoda koji ima određenu cijenu nego cijenu formiraju sami te se prema njihovim željama i mogućnostima rade pokloni samo za njih.

"Ideja za pokretanje posla izrade poklona po narudžbi je nastala djelomično iz poduzetničkog načina razmišljanja da na našim prostorima nema ništa slično u ponudi, a prostora i interesa za tim ima. S druge strane, to je nešto što zaista volimo raditi tako da je otvaranje tvrtke nakon nekog vremena bilo prirodno. Koncept sam osmislila ja, a suprug je taj koji vodi tvrtku. Ideja da je tako nešto moguće došla je iz anglosaksonskih zemalja gdje su takvi poslovi dio njihove kulture. Imali smo samo jednu klijenticu iz Amerike koja je odmah znala proceduru – napisala je da želi poslati stricu u Dubrovnik poklon za rođendan, iznos i da on voli domaće hrvatske proizvode", kaže Blažević. 

Povjerenje se gradi postepeno
Poklone šalju u sve dijelove Hrvatske, a zbog visokih cijena slanja izvan Hrvatske fokusirani su samo na domaće tržište. Blažević napominje kako im dinamika posla uvelike ovisi o dijelu godine. Tako je primjerice zimsko vrijeme blagdana za njih top sezona, zatim period kraja školske godine i ljeto koje je pred nama kada su česta vjenčanja – prigoda je bezbroj.

"Izabrali smo suradnike čije proizvode imamo u ponudi, a postoji mogućnost da klijent traži nešto što nemamo i tada mi kupujemo prema uputama. Ponosno naglašavamo da u ponudi imamo većinom male hrvatska proizvođače čiji rad iznimno cijenimo. Kod poslovnih klijenata je jednostavnije jer uglavnom imaju određen budžet i prigodu ovom poslu je jako važno povjerenje, a to se gradi postepeno. Kupci nam se vraćaju i preporučuju nas, tako da znamo da smo na dobrom putu. Od osnutka tvrtke u prosincu 2017. imamo rast od gotovo 200 posto", pohvalila se Blažević.

Komentirajte prvi

New Report

Close