Imate smisla za dizajn? Zanimat će vas natječaj buzetske tvrtke

Autor: Tomislav Hrastovčak , 23. siječanj 2014. u 17:36
Foto: Screenshot/Neuralab

Početkom ožujka znat će se pobjednik, a najbolje ocijenjen dizajn od strane žirija i glasača ide u tisak.

Stručnjaci Goran Blagus i Filip Jelić u sklopu projekta Poslovanje na kvadrat obavili su drugi susret s buzetskim proizvođačem čajnih peciva Delicijom, a vlasnik tvrtke Dražen Horvat otkrio nam je više o tijeku suradnje i novostima vezanim uz sudjelovanje na projektu.

Na prvom sastanku bilo je utvrđeno kako je potrebno redizajnirati ambalažu Delicijinih proizvoda kako bi ona bolje odražavala kvalitetu proizvoda. Horvat nam je pritom otkrio kako je nedavno objavljen natječaj za redizajn ambalaže za njihov proizvod 'IntegraliX'. Poziv je objavljen na Facebook stranici tvrtke, a tekst natječaja i sva pravila na službenoj web stranici. "Tijekom veljače stručni žiri bi trebao izabrati tri najbolja rješenja nakon čega ide glasanje na Facebook stranici. Početkom ožujka znat će se pobjednik, a najbolje ocijenjen dizajn od strane žirija i glasača na Facebook stranici ide u tisak", kaže Horvat, dodajući kako bi se novi IntegraliX trebao u dućanima pojaviti krajem travnja, a nakon toga uspješnost proizvoda testirat će se najmanje tri  mjeseca. 

"Ukoliko se pokaže uspješnim, što očekujemo,  pobjedniku će biti ponuđen i ugovor za redizajn svih proizvoda bez šećera, a vjerojatno i još nekog proizvoda", otkriva vlasnik Delicije, koji također smatra kako draž natječaja nije u nekoj astronomskoj nagradi već u prilici za  kreativne ljude da se afirmiraju, ali i postanu dugoročni partneri tvrtke na dizajnu.

Zanimalo nas je ima li novosti u proizvodnom asortimanu, odnosno razvija li se možda nova linija keksa za dijabetičare, što je bila jedna od ideja koja se pojavila tijekom prvog buzetskog sastanka. "Po pitanju proizvoda za dijabetičare već imamo šest proizvoda. Razvoj sedmog smo trenutno zaustavili jer su nam u fokusu dvije aktivnosti koje imaju prioritet. Prva je uvođenje u proizvodnju novih biljnih masnoća koje nisu hidrogenizirane, nemaju nikakvih konzervansa i ne sadrže trans-masne kiseline. Istovremeno pri kraju je razvoj tri pikantna proizvoda koji će biti potpuna novost na tržištu. Proizvodi su toliko originalni i specifični da jedva čekamo ambalažu da krenemo u njihovu promociju", kaže vlasnik Delicije.

Novosti ima i u dijelu poslovanja s asortimanom za ugostiteljske objekte. "Umjesto dva slatka proizvoda, koji se konzumiraju uz kavu, sada ih je tri. Uz 'Valentino' i 'ChocoBoom!' razvili smo proizvod 'Cimetino' koji je prikladniji za konzumaciju uz čaj i vrlo se lijepo uklapa u asortiman. Kao i prethodna dva, 'Cimetino' je također bez bijelog šećera", ističe Horvat. Dodaje i kako će tri prethodno spomenuta pikantna proizvoda najprije ponuditi ugostiteljima, a tek onda i trgovačkoj mreži. 

 

Dražen Horvat, Delicia

Pobjedniku će biti ponuđen i ugovor za redizajn svih proizvoda bez šećera, a vjerojatno i još nekog proizvoda

"Testirali smo ih u kafićima u Buzetu i Podgorici, a ocjene gostiju i vlasnika kafića bile su više nego dobre. Njihov glavni cilj je, kao i kod slatkih keksa, stvoriti ugodno ozračje u kafiću, a pokazali su još jednu prednost: značajan rast potrošnje piva i vina uz puno nasmijanih lica. Ugostitelji koji sada daju gostima naše slatke proizvode u pravilu imaju vrlo stabilne promete i vjerne goste, ali oni koji budu držali i pikantne imat će veliku prednost pred konkurencijom, osobito ako su kafići blizu jedan drugome", optimističan je Horvat.  Inače, svih šest proizvoda za ugostiteljstvo dobivaju novu ambalažu, a dizajnirani su i originalni prospekti za njih. Već od idućeg tjedna počinje promocija i prodaja. "Iako smo zadovoljni tim dizajnom i dalje ćemo ugostiteljima dati mogućnost da proizvodi budu brendirani njihovim logotipima ili drugom promidžbenom porukom", zaključuje Horvat.

Goran Blagus također vidi priliku u razvoju proizvoda za ugostitelje te dodaje kako je tijekom sastanka stavljen fokus na aktivniju prodaju, pražnjenje skladišta, kao i telefonsko pozivanje budućih klijenata. Business couch pritom smatra kako je Delicija "aktivna i grize" što se tiče postavljenih zadataka te kako se po tom pitanju polako kreće prema pozitivi. "Rješavanje ključnih problema ide sporo, ali ima pozitivnih naznaka", kaže Blagus, dodavši kako se dobila i ispravna financijska slika tvrtke zbog koje će trebati mijenjati smjerove.

Komentirajte prvi

New Report

Close