I talijanski poštari vozit će električne bicikle na pogon proizveden u Ludbregu

Autor: Darko Bičak , 18. rujan 2015. u 08:33
Bicikl s električnim kotačem iz Ludbrega u floti talijanske državne pošte predstavljen je i Papi

U Italiji su tražili da na njihove postojeće bicikle ugrade električne kotače, čija je okvirna maloprodajna cijena 1200 eura naviše.

Tehnološka tvrtka Ducati komponenti iz Ludbrega u Varaždinskoj županiji jedan je od globalnih lidera u proizvodnji električnih bicikala, a njihov proizvod ovoga je tjedna predstavljen i Papi prilikom svečane audijencije ministara zaštite okoliša Europske unije u Rimu. 

Hrvatska tehnika
Iako u ludbreškom Ducatiju, koji je dio talijanske grupacije Ducati energia, rade na električnom pogonu bicikala već nekoliko godina, sada su ozbiljno krenuli u osvajnje tržišta. Hrvatska pošta je, uz  sufinanciranje Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, naručila 180 električnih bicikala za svoje poštare. Završeno ih je 90, a ostatak će biti gotov do početka listopada, kad će cjelokupna narudžba i biti isporučena Pošti. Dražen Crnković, generalni menadžer u Ducati komponenti, ističe da su na tom projektu radili stručnjaci cijele grupe Ducati, uključujući i one iz Ludbrega, a rezultat je električni kotač.

 

90milijuna

kuna godišnji je prihod Dukati komponenti

"Dosad smo proizveli oko 3000 komada, a glavnina je distribuirana preko specijaliziranih trgovina biciklističke opreme. Sada smo krenuli s javnim natječajima za Hrvatsku poštu, a interes je iskazala i talijanska pošta. Mi ne radimo same bicikle, nego se naš kotač može ugraditi na svaki bicikli. U slučaju Hrvatske pošte, na natječaju se tražio cijeli bicikl, pa smo koristili dosadašnjeg Poština dobavljača bicikala iz Slovenije. U Italiji su pak tražili da na njihove postojeće bicikle ugradimo električne kotače", pojašnjava Crnković. Okvirna maloprodajna cijena elektrokotača je od 1200 eura pa naviše, ovisno o bateriji i opremi. S jednim punjenjem se može proći 20-ak kilometara.

Lakša vožnja
Zanimljivo je da se takav kotač može jednostavno kombinirati s onim klasičnim, pa se prema želji i potrebi koristi jedan ili drugi. Ludbreška je tvrtka jedina u sustavu Ducati koja radi na tom projektu, a iako električni bicikli trenutačno nisu njihov većinski biznis, Crnković očekuje velik rast te tehnologije. Ducati se već godinama bavi zelenom energijom, a svojedobno su isporučili HEP-u i veći broj punjača za električne automobile. Tvrtka zapošljava 115 ljudi, a godišnji prihod joj je na razini 90 milijuna kuna. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Eto kako se pokreće gospodarstvo kad se politički guzonje igraju managera – naši poštari se voze na slovenskim biciklima!
Da nam skladištari vode državne tvrtke, a ne ovakvi sa kupljenim diplomama i 3 mjeseca radnog iskustva država bi bila 3 koplja ispred ove koju vode debili i kriminalci..

New Report

Close