Da će projekt davanja u koncesiju više od 1000 kilometara autocesta biti utrka s dosta prepreka i prijepora, bilo je jasno i prije njegova početka.
No, da će usred procesa doći do zastoja zbog razlaza Vlade i dijela savjetničkog konzorcija, nije se očekivalo. A događa se upravo to. Prema izvorima bliskim tom megaposlu, idući tjedan u Vladi spremaju sastanke s ciljem pronalaženja najbezbolnijega načina raskida ugovora s Wolfom Theissom, uglednom odvjetničkom kućom koja je kao članica savjetničkog konzorcija (uz Erste Group Bank, Deloitte i Asfinag International) bila zadužena za sastavljanje koncesijskog ugovora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Idu li baš sve primjedbe na dušu pravnih savjetnika ili je ponešto i postavljanju “projektnog zadatka” i (ne)jasnoći stavova i ciljeva Vlade, zbog diskrecijskih je pravila aktera teško reći. A o tome ovisi i koliko je raskid ugovora osjetljivo i/li skupo pitanje.
Sada je jasno.
Od te rasprodaje Hrvatskih cesta neće biti ništa.
Jedino ćemo gadne milione morati platiti zbog “(ne)jasnoća stavova i ciljeva Vlade“
Kultiviranje iluzije
Pa koncesija, monetizacija auocesta itd… je stalno na leru. Tko će uzeti u najam nerentabilne autoceste kojima prođe jedva pola automobila po danu od minimalnog broja potrebnog za rentabilnost?
Da vrijeme u Hrvatskoj nije stalo koncesija bi se već poodavno ugasila – što i naposlijetku hoće. Taj nazovi “ler” je posljedica da vrijeme, budući da je u Hrvatskoj stalo, kod kalkulacija takvh i sličnih projekata ne igra nikakvu ulogu.
Zao nitko niti ne mjeri vrijeme koje je proteklo od lansiranja ideje o “monetizaciji” autocesta do danas. Kažem, ne igra nikakvu ulogu jer treba obmanjivati javnost da se nešto kakti pokušava raditi.
pa nakon svega sa sanaderom tko bi se od ovih čovječuljaka u vlasti usudio staviti potpis na bilo kakvu privatizaciju ili koncesiju?
Uključite se u raspravu