Svjetsko halal turističko tržište je u 2013. godini bilo vrijedno oko 140 milijardi dolara, s udjelom od oko 13 posto u ukupnoj globalnoj industriji turizma, što je gotovo 60 posto više nego tri godine ranije.
Osim što izuzetno brzo raste, halal turizam izdvaja se po gostima koji troše značajno više od prosjeka, ostavljajući na godišnjem odmoru u prosjeku oko 1700 dolara, za razliku od prosječnih Europljana koji potroše 500 dolara. Hrvatska s te bogate trpeze uzima tek mrvice, gosti iz islamskog svijeta u statistikama se broje pod "ostale", za Hrvatsku ni ne znaju, a halal certifikate ima tek 12 hotela. Jačanje ponude, ciljano oglašavanje na emitivnim tržištima, edukacija turističkih vodiča, obilazak specijaliziranih sajmova, uz obavezno udruživanje svih institucija i tvrtki, sljedeći su koraci koje Hrvatska mora poduzeti kako bi iskoristila ogromne mogućnosti koje pruža halal turizam, pogotovo u segmentu zdravstvenog turizma, istaknuo je Aldin Dugonjić, rukovoditelj Centra za certificiranje halal kvalitete čije je predavanje otvorilo seminar održan prošlog tjedna u Hotelu Westin u organizaciji Turističke zajednice Grada Zagreba.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu