Kad je Imperial Tobacco, četvrti po veličini proizvođač cigareta na svijetu objavio da će potrošiti 7,1 milijarde dolara kako bi proširili svoje poslovanje u Americi, njihova izvršna direktorica, Alison Cooper, bila je nepopustljiva u jednoj odluci – poslovanje će proširiti, ali to nikako ne znači da će kupovati manje tvrtke.
Umjesto toga, podići će tvornicu, pojačati prodajne snage i prije svega poraditi na svojoj kolekciji brendova. Njihova dva najpoznatija brenda, Winston i Blu (brand elektronske-cigarete), bit će im glavni fokus i u to će uložiti najveći dio vremena i novca.Netko tko nije stručnjak za upravljanje pomislit će kako je čudno da je Imperial odlučio potrošiti velik udio od sedam milijardi dolara na brend. Brendovi najviše vrijede tvrtkama koje imaju raznoliku ponudu kao primjerice Apple i McDonald's, gdje brend često vrijedi mnogo više od čitave imovine te strojeva koji su u vlasništvu tvrtke. Millward Brown, tvrtka za ispitivanje tržišta procjenjuje da brendovi čine više od 30 posto vrijednosti tvrtke. Alison Cooper se zapravo samo nada da će iskoristiti Winstonovu neiskorištenu tržišnu vrijednost i doći do profita.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu