Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U kolovozu najgledanija televizija bila je Nova TV

Autor: Majda Žujo
03. rujan 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Nova TV u kolovozu je bila najgledanija televizija u Hrvatskoj. U udarnom terminu Nova TV je ostvarila 30,5 posto udjela u gledanosti te 22,9 posto gledanosti tokom cijelog danu na općoj populaciji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema istraživanju koje je provela agencija Nielsen Audience Measurement, drugo mjesto po gledanosti u udarnom terminu imao je HTV1 sa 14,4 posto, dok je RTL televiziju u udarnom terminu gledalo 14,3 gledatelja, a HTV2 gledalo je 13,8 posto gledatelja. Udio gledanosti HTV-a tokom cijelog dana u kolovozu je bila 18,8 posto za prvi te 13,6 posto za drugi program HTV-a. RTL je pri tome na dnevnoj razini zasjeo na četvrto mjesto s 12,9 posto gledanosti. Dnevnik Nove TV i dalje drži uvjerljivo prvo mjesto najgledanije informativne emisije sa 10,7 posto gledatelja, dok središnje informativne emisije HRT-a i RTL-a imaju podjednakih 6,3, odnosno 6,2 posto udjela u gledanosti.

Nova TV u kolovozu je bila najgledanija televizija u Hrvatskoj. U udarnom terminu Nova TV je ostvarila 30,5 posto udjela u gledanosti te 22,9 posto gledanosti tokom cijelog danu na općoj populaciji.

Prema istraživanju koje je provela agencija Nielsen Audience Measurement, drugo mjesto po gledanosti u udarnom terminu imao je HTV1 sa 14,4 posto, dok je RTL televiziju u udarnom terminu gledalo 14,3 gledatelja, a HTV2 gledalo je 13,8 posto gledatelja. Udio gledanosti HTV-a tokom cijelog dana u kolovozu je bila 18,8 posto za prvi te 13,6 posto za drugi program HTV-a. RTL je pri tome na dnevnoj razini zasjeo na četvrto mjesto s 12,9 posto gledanosti. Dnevnik Nove TV i dalje drži uvjerljivo prvo mjesto najgledanije informativne emisije sa 10,7 posto gledatelja, dok središnje informativne emisije HRT-a i RTL-a imaju podjednakih 6,3, odnosno 6,2 posto udjela u gledanosti.

Autor: Majda Žujo
03. rujan 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close