Kompanija s 30-godišnjom tradicijom prigrlila nova pravila igre i poslovni model

Autor: Marta Duić , 18. svibanj 2016. u 14:07
Philip Zepter, osnivač Zepter Internationala/Grgo Jelavić/PIXSELL

Svaki potencijalni partner ima na raspolaganju gotovu platformu za prodaju bez potrebe vlastita ulaganja.

Multinacionalna kompanija Zepter International koja je prisutna u više od 60 zemalja i već 30 godina proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivne, visokokvalitetne potrošačke proizvode, putem svoje prodajne mreže te u trgovinama najavila je pokretanje internetske trgovine.

 

150proizvoda

ponuđeno je u Zepter Premium Online Shopu

Osim toga, ovaj tjedan će predstaviti i novi poslovni model kompanije Zepter Hrvatska, a za Poslovni dnevnik otkrili su o čemu je konkretno riječ. Online trgovina Zepter Premium Online Shopping kupcima će ponuditi veću dostupnost proizvoda, "loyalty" program, široke mogućnosti plaćanja i brojne druge pogodnosti. Premium online shop nudi 150 najprodavanijih proizvoda iz ponude poput VacSy sustav za čuvanje namirnica, Zepter Masterpiece Cookart – sustav posuđa za pravilnu pripremu zdrave hrane  ili pak Zepter Felix kolekcija noževa. Kako kažu iz tvrtke, nakon 30 godina odličnih rezultata offline prodajne mreže, odlučili su proširiti prodaju putem online trgovine kako bi se prilagodili potrebama i zahtjevima kupaca te suvremenom načinu života u kojem je tehnologija dio svakodnevice.

 "Kupnja putem interneta sve je popularnija u svijetu pa tako i u Hrvatskoj pa uprava tvrtke vjeruje da će Zeptrove visoko kvalitetne proizvode vrlo brzo prihvatiti oni kupci koji preferiraju upravo online shopping i kojima je njihovo vrijeme najvažnija stvar. Razlog uvođenja ovakvih promjena je digitalizacija i umrežavanje svih poslovnih procesa tvrtke. Ovaj model značajno umanjuje administrativne i logističke zapreke za kupovinu i prodaju uz značajnu uštedu vremena i novca.

Naime, svaki naš poslovni partner ima priliku rada unutar našeg Premium online shopa za svoje potrebe bez potrebe ulaganja vlastitih financijskih sredstava", pojašnjavaju iz Zeptera Hrvatska. Poručuju kako očekuju snažnu ekspanziju prodajnog tima i dizanje  svijesti potrošača o svojoj prisutnosti na tržištu. "Ovim modelom u potpunosti administrativni dio prodajnih procesa digitaliziramo. Svaki naš partner imat će mogućnost kreiranja vlastitog profila unutar online shopa putem kojeg će moći dodjeljivati svoje preporuke potencijalnim klijentima. Kupovinom preko tako dodijeljene preporuke svaki kupac postaje član ekskluzivnog Loyalty programa Club live 100 i ostvaruje poseban dodatni popust od 10% na kupovinu", kažu iz Zeptera.

Također, digitalizirali su i procese treninga, točnije edukacije, a novi poslovni model omogućava njihovom prodajnom timu i rad od kuće putem društvenih mreža, uz pomoć platformi za video pozive. "Svaki potencijalni partner ima na raspolaganju gotovu platformu za prodaju bez potrebe ulaganja vlastitih sredstava u proizvode, skladištenje, administraciju, transport, pravne regulative i podršku", poručuju iz Zeptera.

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close