Prvi puta otkada se u Hrvatskoj mjeri gledanost, porastao je broj onih koji uopće ne gledaju televiziju.
Prema istraživanju koje je u srijedu u Hrvatskom novinarskom domu predstavila Darja Kupinić Guščić, direktorica Media neta, broj ljudi koji uopće ne gledaju televiziju u veljači ove godine iznosio je gotovo šest posto. " To je statistički vrlo značajan pad gledanosti, jer je broj onih koji uopće ne gledaju televiziju u rujnu iznosio 3,5 posto. Ne znamo koji je razlog tome ni je li to privremeni trend. Nije to nešto alarmantno, ali prvi puta dogodilo da pada televizija koja je do sada uvijek rasla", poručila je Kupinić Guščić dodajući kako je na pad gledanosti najviše utjecao pad nacionalnih programa, a primijećen je rast gledanosti televizija koje se bave sportskim sadržajem. Generalno gledajući, pozicije gledanosti televizija podjednake. Nova TV još uvijek drži prvu poziciju, dok je slijede RTL, HRT1 te HRT2 i 3, te HRT4 koji je tek krajem godine počeo s emitiranjem i ubrzo se popeo na visoku poziciju. "Ostali kanali, kojih je sve više, imaju manje od 50 tisuća gledatelja", kaže Kupinić Guščić. Kada su pak u pitanju tiskani mediji i portali, trivijalni sadržaji i sport postali su ono što najviše zanima čitatelje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.slaba medijska obrazovanost ljude svodi na pasivne konzumente po principu, red estrade, red nogometa, red crne kronike.
Uključite se u raspravu