Pogodio ga je pad prihoda od 13 posto, a vrijednost dionica stropoštala se za čak 30 posto u odnosu na najbolji "score" dosegnut prije točno 12 mjeseci no, to ga nije srušilo s vrha ljestvice najmoćniji brendova današnjice. Na popisu najvrednijih, Apple je i dalje nadmoćan, čak 87% bolje rangiran od glavnog rivala Googlea. S vrijednošću brenda procijenjenu na 154,1 milijardu dolara, kompanija koju je osnovao pokojni vizionar Steve Jobs klasa je za sebe. Glavni je to zaključak Forbesova tima koji je krojio ljestvicu 100 najvrednijih brendova za ovu godinu. Međutim, mada je Apple nedostižni vladar ovog elitnog društva, titula zvijezde pripala je drugome.
Zuckerbergov Facebook, ta najveća i još najpopularnija društvena mreža na planetu, nezaustavljivo juriša prema samome vrhu. Riječ je o najbržerastućem brendu i to drugu godinu zaredom, vrijednost mu je u odnosu na lanjsku skočila za zavidnih 44 posto i s prihodima od 17,4 milijarde dolara danas "teži" 52,6 milijardi USD. Analitičare takav bum ne čudi, broj korisnika ove revolucionarne platforme vinuo se preko 1,65 milijardi, a prosječni korisnik na toj društvenoj mreži provede 50 minuta. Dnevno! "Facebook niže inovacije, kontinuirano dodaje nove mogućnosti korištenja i poboljšava funkcionalnost", komentirao je Forbesu kolumnist New York Timesa James Stewart uspjeh ove američke kompanije. No, naglašava, ono najvažnije leži u činjenici da su tvrtke diljem svijeta naučile koristiti Facebook u smislu poboljšanja vlastita poslovanja što je mnogima omogućilo i porast prihoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu