Oglašavanje na HRT-u palo 19 posto

Autor: Marija Brnić , 16. listopad 2014. u 22:01
Od oglašavanja HRT ubire 7,5% prihoda ili 106 milijuna kuna/PIXSELL

Konkurencija je imala vrlo agresivnu cjenovnu politiku.

U prošloj godini HRT uspio čak 84,5 posto pretplata od korisnika naplatiti redovnom naplatom, bez kontrolora i ovrha.

Ta stavka javnoj TV-kući donosi gotovo 91 posto ukupnih prihoda, koji su u 2013. iznosili 1,41 milijardu kuna. Od oglašavanja, pak, HRT ubire 7,5 posto prihoda, odnosno 106 milijuna kuna. Oglasi su, naspram prethodne godine, ipak bilježili podbačaj, čak od gotovo 19 posto. Taj bi iznos vjerojatno bio i lošiji da se nije, kako je navedeno u godišnjem izvješću HRT-a, koje je jučer prihvatila Vlada, pribjeglo promjeni cjenovne politike. "Konkurencija je imala vrlo agresivnu cjenovnu politiku, a bili su i jači u gledanostima prema podacima AGB-a.

HRT je stoga prešao na obračun zakupa oglasnog prostora po sekundama", ističu HRT-ovci, ponosni na svoj novitet kojim su, kažu, preokrenuli već ustaljeni zakup oglasnog prostora baziran na gledanostima. Uspjeli su, dodaju, zadržati dugogodišnje partnere, ali još pokušavaju pridobiti klijente navikle na stari model. Samo restrukturiranje na HRT-u, ističe i ministrica Andrea Zlatar Violić, ide po planu. No, plan ipak nije ispunjen na nizu stavki vezanih uz osoblje. Za plaće je izdvojeno 457,5 milijuna kuna, 2 posto više od plana, za regres umjesto 8,4 milijuna čak 29,3 milijuna kuna, a tek neznatno ispod plana je stavka za božićnicu i uskrsnicu, 1,3 milijuna kuna. Broj zaposlenih smanjen za 48, na 3321. Iako nešto manji od plana, još uvijek su visoki iznosi HRT-a za vanjske suradnje, 79 milijuna kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close