Nielsen nositelj MRC akreditacije za mjerenje TV rejtiga na digitalnim platformama

Autor: Objava za medije , 15. veljača 2017. u 13:19
FOTO: Thinkstock

U svijetlu recentnih vijesti iz medijskog i marketinškog svijeta o netočnim podacima o digitalnom oglašavanju, prema kojima se procjenjuje da čak 70% online oglasa ljudske oči nikada ne vide, veseli podatak o nedavnoj službenoj američkoj akreditaciji Nielsenove metode mjerenja TV rejtinga na digitalnim platformama.

Nielsen je u Sjedinjenim Američkim Državama dobio akreditaciju Media Rating Councila (MRC-a*) za mjerenje TV rejtinga na digitalnim platformama. Dodatna usluga poznata kao „Digital in TV Ratings“ iskazuje gledanost linearnih TV programa na kompjuterima i mobilnim uređajima. Ovo je prvo rješenje koje je dobilo akreditaciju MRC-a za svoj doprinos mjerenju TV gledanosti na kompjuterima i mobilnim uređajima.  

Mjerenje TV rejtinga na digitalnim platformama u SAD-u započelo je 2015. godine, a trenutno ga koriste klijenti poput ABC-a, CBS-a, Freeforma i Univisiona. Ova usluga dostupna je u 25 država svijeta – u Europi se trenutno koristi u Njemačkoj, a krajem 2016. započela je i implementacija u Poljskoj. Nielsen uskoro planira širenje ove usluge i u ostalim europskim zemljama.

Metoda mjerenja temelji se na Nielsenovim Total Audience podacima koji kombiniraju podatke iz popisa stanovništva, demografsku strukturu i Nielsenove visokokvalitetne reprezentativne panele koji prate gledatelje diljem tržišta na kojima su postavljeni nacionalni i lokalni peoplemetri. Ova metoda omogućuje izračun broja gledatelja na svim uređajima i to onog programskog sadržaja i komercijalnih poruka koji se prikazuju i gledaju paralelno s linearnim TV emitiranjem. Dobiveni rezultati kombiniraju se s tradicionalnim linearnim pokazateljima gledanosti i rejtinzima.

Čestitamo Nielsenu na udovoljavanju strogih preduvjeta koji su neophodni kako bi se dobila MRC akreditacija za Digital in TV Ratings. S ovom potvrdom mjerenja gledanosti TV kanala na kompjuterima i mobilnim uređajima, Nielsen je zakoračio korak naprijed u svojim nastojanjima da udovolji zahtjevima tržišta za potpunim pregledom konzumacije TV programa na svim platformama, bez obzira na koji način su sadržaji konzumirani“, izjavio je George W. Ivie, izvršni direktor i CEO MRC-a.

Uvidjeli smo neosporne promjene u načinu konzumaciji sadržaja –  danas je unutar naše industrije, više nego ikada prije, važno osigurati mogućnost adekvatnog mjerenja gledanosti digitalnog i linearnog sadržaja. Nielsenova MRC akreditacija ponovno potvrđuje važnost transparentnog i pouzdanog mjerenja televizijskih mjerenja u digitalu, posebice što kompanije kao što je Univision omogućavaju gledateljima uslugu bilo gdje i bilo kad“, rekao je Jed Meyer, izvršni potpredsjednik za korporativna istraživanja, Univision Communications Inc.

Ova akreditacija omogućuje zakupcima i prodavačima medijskog prostora višu razinu pouzdanosti pri davanju rješenja koja uz gledatelje na TV uređajima, uključuju i gledatelje koji TV sadržaj prate na kompjuterima, tabletima ili pametnim telefonima, a kako bi premium sadržaj što učinkovitije distribuirali i prodavali na svim platformama.

S našom strategijom Total Audience u mogućnosti smo pružiti industriji širu pokrivenost publike obzirom da naši klijenti žele monetizirati publiku sa svih ekrana“, rekla je Megan Clarken, Nilesenova predsjednica razvoja novih proizvoda. „Ova neovisna i transparentna potvrda naše metodologije koja obuhvaća gledanost TV sadržaja putem kompjutera i mobilnih uređaja još je jedan značajan korak naprijed prema Total Audience cijelog tržišta –  mi smo iznimno zadovoljni što možemo reći kako naš razvoj zadovoljava visok razinu kvalitete i strogost koju MRC akreditacija predstavlja.“

Komentirajte prvi

New Report

Close