Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Maggi proglašen najboljim svjetskim brendom

Autor: Poslovni dnevnik
22. svibanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Najveći rast Maggi je ostvario u azijskim zemljama

Analiziranjem navika potrošača u 32 države diljem svijeta analitičari su došli do podataka o najčešće odabiranim proizvodima iz segmenta robe široke potrošnje.

Maggi, brend instant juha, kocki za juhu, umaka, pojačivača okusa i rezanaca tvrtke Nestlé, proglašen je najboljim brendom u segmentu hrane prema istraživanju koje je proveo Kantar Worldpanel, vodeća tvrtka za istraživanje tržišta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Analiziranjem navika potrošača u 32 države diljem svijeta analitičari su došli do podataka o najčešće odabiranim proizvodima iz segmenta robe široke potrošnje. Drugo mjesto zauzeo je Unileverov brend Knorr, dok je treći brend Lay's tvrtke PepsiCo. Najveći rast brend Maggi ostvario je u Aziji čemu je, prema analizi tvrtke Kantar, značajno pridonio uspjeh Maggi instant rezanaca na indijskom tržištu. Uspjehu su doprinijele i stalne inovacije, odnosno proširenje ponude Maggi proizvoda na svjetskim tržištima.

Maggi, brend instant juha, kocki za juhu, umaka, pojačivača okusa i rezanaca tvrtke Nestlé, proglašen je najboljim brendom u segmentu hrane prema istraživanju koje je proveo Kantar Worldpanel, vodeća tvrtka za istraživanje tržišta.

Analiziranjem navika potrošača u 32 države diljem svijeta analitičari su došli do podataka o najčešće odabiranim proizvodima iz segmenta robe široke potrošnje. Drugo mjesto zauzeo je Unileverov brend Knorr, dok je treći brend Lay's tvrtke PepsiCo. Najveći rast brend Maggi ostvario je u Aziji čemu je, prema analizi tvrtke Kantar, značajno pridonio uspjeh Maggi instant rezanaca na indijskom tržištu. Uspjehu su doprinijele i stalne inovacije, odnosno proširenje ponude Maggi proizvoda na svjetskim tržištima.

Autor: Poslovni dnevnik
22. svibanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close