Kreativci bi se odrekli slobode zbog Nikea, Applea i NASA-e

Autor: Marta Duić , 22. rujan 2015. u 22:01
Mnogi bi radni vijek proveli u ovoj zgradi

Druga anketa Working Not Working platforme otkrila je koje su globalne tvrtke na popisu najpoželjnijih među kreativcima, a najbolje su prošle industrija oglašavanja i dizajna.

Što NASA, Netflix, Nike, New Yorker i New York Magazine imaju zajedničko osim istog početnog slova imena?

Druga anketa Working Not Working, networking platforme talenata kreativne industrije, pokazala je da su to tvrtke zbog kojih bi svaki "freelance" kreativac odrekao svoje slobode i postao djelom njihovog radnog kolektiva. Nadovezujući se na prvu prošlogodišnju anketu, nova je među članovima istražila koje bi ih tvrtke mogla "natjerati" da se odreknu svog nezavisnog životnog stila. Inače, članovi ove platforme rade na raznim pozicijama uključujući umjetničke direktore, copywritere, dizajnere, programere, ilustratore, producente, redatelje i fotografa.

Čak 80 posto njih su freelanceri, a 20 posto ih radi puno radno vrijeme. Sudionici, točnije 610 njih, imenovalo je 195 tvrtki, od čega je njih 65 najviše puta ponovljeno među ispitanicima. Nimalo ne iznenađuje činjenica da je u tih 65 ušlo čak 14 reklamnih agencija. Ostatak dolazi iz različitih industrija u rasponu od zabave, igre, proizvodnje, izdavaštva – čak i zrakoplovne industrije pa je. primjerice, NASA dio ovog popisa već drugu godinu za redom. Ostali koji su se drugi put našli na ovoj ljestvici su Apple, 72andSunny, Nike, Droga5, Ideo, Wieden & Kennedy, Tesla, Buzzfeed, Disney, Red Bull, BBDO, BBH, Cartoon Network i The New Yorker.

Pridošlice na ljestvici su Netflix, New York magazine, Supercell, Vice, Vans, National Geographic and Blizzard Entertainment. Među gornjih 65, industrije koje se pokazale kao najpoželjnije, bile su oglašavanje i dizajn, svaka zastupljena sa 22 posto, slijede mediji, a zatim zabava i tehnologija. Jedan od iznenađujućih podataka jest činjenica da više od polovice ispitanika, točnije njih čak 52 posto tvrdi kako bi radije radili za veće kompanije koje imaju 1000 ili više zaposlenika.  

Članovi platforme Working Not Working odgovorili su i na pitanja o tome koji bi ih razlozi mogli potaknuti na prihvaćanje punog radnog vremena, a razlog koji su najčešće navodili su "ljude".  "Kreativni umovi vide mogućnosti u industrijama na koje mi nikad ne bismo ni pomislili. U današnjem svjetskom okruženju s ogromnim brojem tvrtki koje preferiraju i uzdižu kreativnost u poslovanju, potražnja za kreativnim talentima veća je nego ikad do sada", poručio je nakon objave istraživanja Justin Gignac, jedan od osnivača networking platforme Working Not Working.

Komentirajte prvi

New Report

Close