Kofein nastavio raditi kampanje za HPB

Autor: Tatjana Tadić , 04. prosinac 2013. u 19:30
Direktor agencije Kofein Tomislav Krajačić s glumcem Hrvojem Kečkešom

Reklamni spot ‘Dobro je imati nešto sa strane!’ osim komedije zabune koristi elemente parodije na poznate filmove. Produkciju je odradila producentska kuća Kabinet.

Agencija Kofein nastavila je surađivati sa Hrvatskom poštanskom bankom nakon kampanje "Ideeeš!" za karticu za mlade HPB-a.

Ovaj put Kofein je snimio spot za štedni proizvod banke u kampanji "Dobro je imati nešto sa strane!". Prema rješenju Morane Mikulandre, uz kreativnu direktoricu Anticu Arsov, copywrightera Amira Alihodžića, u režiji Brune Ankovića te s prodkucijskom kućom Kabinet snimljena je komedija zabune. U njoj je otac, kojeg tumači glumac Hrvoje Kečkeš, na proslavi godišnjice braka svome sinu (kojeg glumi Marin Stević) povjerava svoju najveću tajnu: on naime ima nešto sa strane! U tom trenutku na vrata ulazi atraktivna plavuša pa sin zaključuje kako je to "sa strane" upravo ta plavuša. Sin je šokiran. No, priča se raspliće kada otac uđe u prostoriju gdje uz goste stoji i majka te joj daruje dvije karte za krstarenje. Kada ga supruga pita odakle mu novac, on odgovara: "Pa treba imati nešto sa strane".

Nije sve u samoj priči, jer spot pršti mnoštvom humorističnih detalja koji se zamijećuju jedino pažljivim gledanjem. Na kraju spota izmjenjuju se duhovite fotografije oca i majke u kojima se parodiraju prizori iz filma "Titanic". Na inače legendarnoj fotografiji zaljubljenog para na pramcu broda vidimo Kečkeša koji širi ruke i uživa u vjetru dok supruga stoji iza njegovih leđa i pridržava ga. Zatim Kečkeš slika akt svoje supruge (još jedna legendarna filmska scena) s umijećem i spretnošću velikog umjetnika, no suprotno onome što majka misli, on zapravo crta svoju kasicu te na slikarskom papiru razrađuje svoj štedni plan. Stoga iz Kofeina poručuju kako reklamu treba odgledati nekoliko puta kako bi zadovoljstvo bilo potpuno.

Komentirajte prvi

New Report

Close