Vlada nema komunikacijsku strategiju, nije otvorena prema javnosti, a javnost ne razumije ono što Vlada radi. Osim toga, svatko tko se usudi misliti drukčije od Vlade s Vladom je u svađi. Mišljenje je to koje je prevladalo u raspravi o Vladinoj komunikaciji s javnosti koja je jučer održana na 13. konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ). Vlada dakle, čini se, ne zna komunicirati, ili kako je to sažeo kolumnist portala Index.hr Tomislav Klauški, “Nitko ne priča s Vladom, samo Vlada priča”.
Svađa sa svima
Osim što postoji problem u načinu na koji Vlada Zorana Milanovića i njegovi ministri komuniciraju s građanima, problem u dijalogu s Vladom imaju i poduzetnici. “Čini mi se da je komunikacija s bivšom Vladom bila puno dinamičnija, bez obzira je li bila iskrena ili ne. S novom Vladom nema dijaloga. Nema otvorene komunikacije i rasprave. Donose se izmjene zakona za koje tek saznamo iz medija. Nama ništa ne znači da se mijenja neki zakon ako mi ne znamo ništa o tome”, požalio se Bernard Jakelić, zamjenik direktora HUP-a. “Glavno obilježje prvih devet mjeseci ove Vlade je da se svađa sa svima. Posvađali su se sa dobrim dijelom socijalnih partnera umjesto da su se s njima pokušali dogovoriti i logično da je tu nastao otpor”, smatra Klauški dodajući kako je Zoran Milanović nedodirljiv u medijima isto kao što je to nekada bio Ivo Sanader. Ipak, Miodrag Šajatović, glavni urednik tjednika Lider ne smatra da je svađa nužno loša.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kako da ne, svi su glupi i svi su budale za komunikaciju pa treba ponovno angažirati PR agencije da istima uzme stotine milijuna kuna za komunikaciju.
Uključite se u raspravu