Sinoć su u Bruxellesu dodijeljene najprestižnije europske nagrade za marketinšku učinkovitost – EuroEffie. Jedan od ovih vrijednih kipića, i to onaj zlatni, po prvi put dolazi i u Hrvatsku, ali i cijelu regiju, zahvaljujući reklamnoj agenciji Imago i kampanji Boranka, osmišljenoj za Savez izviđača Hrvatske. Nakon što su prije tri godine donijeli prvog kanskog Lava u Hrvatsku, Imago Ogilvy je prva hrvatska agencija u povijesti koja je za domaću kampanju dobila EuroEffie.
Boranka je prošle godine potaknula desetke tisuća ljudi da se uključe u najveću volontersku akciju pošumljavanja ikad održanu u Hrvatskoj. Pošumljena su velika opožarena područja u okolici Splita i Solina, a ove godine se akcija pošumljavanja širi i na Zadarsku županiju. Savez izviđača Hrvatske, kao glavni organizator kampanje Boranka, planira ove godine u akcijama pošumljavanja okupiti više od 4000 volontera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu