Medijska agencija Universal McCann (UM) pokrenula je još 2006. Wave, studiju o društvenim medijima s ciljem praćenja rasta korisnika i utjecaj društvenih medija.
Najnovije Wave 8 istraživanje provedeno je 2014. na uzorku od 50.021 aktivnih internet korisnika starosne dobi od 16 do 54 godina u ukupno 65 zemalja. Zahvaljujući agenciji UM Zagreb, Hrvatska je po treći put za redom uključena na listu zemalja koje sudjeluju u istraživanju. "Do relevantnih informacija o fenomenu društvenih medija, trendovima i korisnicima globalno nije teško doći, ali ono po čemu je Wave zanimljiv je upravo to što nam daje uvid u specifičnosti ovog fenomena i na lokalnoj razini. Uzbudljivo je biti u prilici analizirati hrvatske podatke te ih komparirati s globalnim. Na primjer, komparirati motive za dijeljenje različitih sadržaja hrvatskih s motivima globalnih korisnika i slično", poručio je Igor Poznić, UM Zagreb Online Media Manager na prezentaciji rezultata održanoj u Zagrebu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu