Najveće američke medijske tvrtke sve su manje ovisne o cikličnom tržištu oglašavanja, pokazuju njihova najnovija poslovna izvješća, prema kojima im dobit raste zahvaljujući prihodima od naknada online pružatelja usluga prijenosa video sadržaja, kao što je Netflix, i naknadama od kabelskih operatera.
Time Warner, CBS Corp i Twenty-First Century Fox redom su izvijestili o dobiti u proteklom tromjesečju koja je bila veća nego što su očekivali analitičari na Wall Streetu, premda poslovna izvješća pokazuju određene slabosti u segmentu oglašavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“Američke medijske tvrtke sve manje ovise o prihodima od oglasa”….Sada prodaju članke zainteresiranim stranama.
Uključite se u raspravu