Nakon uspješne 2016., domaće agencije za tržišno komuniciranje uglavnom će i ove godine završiti s dobrim rezultatima, uz nastavak rasta prihoda i dobiti. Teško je reći koliko ukupno vrijedi to tržište, koje je podijeljeno na više segmenata. Tako o vrijednosti PR tržišta ne postoje podatci, no uzmemo li u obzir da je deset vodećih PR agencija lani ostvarilo ukupan prihod od oko 100 milijuna kuna, stručnjaci procjenjuju taj sektor vrijedi oko 300 milijuna kuna.
Certificiranje PR-ovaca
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu