Oglašivači koji žele da se njihova reklama vidi na Europskom prvenstvu u klizanju, koje se do 27. siječnja održava u Zagrebu, trebat će izdvojiti čak 250.000 eura. Cijena je to za reklamu tijekom cijelog prvenstva na ogradi oko klizališta, a za marketing je zaslužna poznata svjetska agencija IMG.
Naravno, cijena je to koju si hrvatski oglašivači ne mogu priuštiti pa ih tamo neće ni biti. "Radi se o cijeni koju određuje ISU (Svjetska klizačka federacija) i mi s time nemamo ništa. Nama su ponudili dvije bande oko klizališta po cijeni od 100.000 eura, ali takvi se ugovori sklapaju i po godinu dana ranije.", kazala nam je Lana Klingor, glasnogovornica EP u klizanju. Klingor dodaje kako je takva cijena opravdana jer se ipak radi o događaju koji se prati na 12 televizija diljem Europe, a natjecanje prenosi i Eurosport. Ipak, kolike su procjene gledanosti natjecanja pa samim time i vidljivosti reklama, nije nam znala reći. "Cijena zaista zvuči neralno visoko, ali treba sagledati cijeli kontekst, od toga na koliko televizija i zemalja se natjecanje prikazuje te kolika je gledanost tih televizija. Tek tada možemo evaluirati cijenu", smatra Vanesa Priseker, direktorica u agenciji Universal McCann.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Lana Klingor kaže da je cijena opravdana, ali nema pojma zašto, jer nema blage veze koliko gledatelja prati prvenstvo!? Stručno, nema šta! [emo_novac]
ma nije to uopce skupo
sve do 500k eura imam u čarapi i mogu platiti za ovakvo bitno natjecanje
heheheh
Uključite se u raspravu