Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uprava odobrila novu dugoročnu strategiju MOL-a

Autor: Poslovni.hr
14. listopad 2016. u 09:19
Podijeli članak —
Foto: Boris Ščitar / Pixsell

Predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor MOL Grupe Zsolt Hernádi komentirao je: “U proteklih 15 godina MOL je uspješno vodio konsolidaciju u industriji nafte i plina u srednjoistočnoj Europi, postavši uistinu međunarodni igrač.

Na sjednici održanoj 13. listopada 2016. Uprava MOL-a formalno je odobrila novu dugoročnu strategiju kompanije nazvanu „MOL Grupa 2030.“.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor MOL Grupe Zsolt Hernádi komentirao je: “U proteklih 15 godina MOL je uspješno vodio konsolidaciju u industriji nafte i plina u srednjoistočnoj Europi, postavši uistinu međunarodni igrač. EBITDA rezultat povećali smo sedam puta, a tržišnu kapitalizaciju pet puta. Broj maloprodajnih mjesta porastao je sa 450 na preko dvije tisuće te danas poslužujemo milijun korisnika dnevno. Naša strategija je ostvarena, no nećemo stati ovdje.

Na sjednici održanoj 13. listopada 2016. Uprava MOL-a formalno je odobrila novu dugoročnu strategiju kompanije nazvanu „MOL Grupa 2030.“.

Predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor MOL Grupe Zsolt Hernádi komentirao je: “U proteklih 15 godina MOL je uspješno vodio konsolidaciju u industriji nafte i plina u srednjoistočnoj Europi, postavši uistinu međunarodni igrač. EBITDA rezultat povećali smo sedam puta, a tržišnu kapitalizaciju pet puta. Broj maloprodajnih mjesta porastao je sa 450 na preko dvije tisuće te danas poslužujemo milijun korisnika dnevno. Naša strategija je ostvarena, no nećemo stati ovdje.

Gledajući u budućnost, dobro smo pozicionirani da bismo mogli ostvariti daljnji dugoročni rast u vanjskom okruženju koje se mijenja sve brže i gdje se pojavljuju novi uzorci globalne potrošnje energije i goriva, uz brz tempo turbulentnih tehnoloških promjena i uvijek nove navike korisnika. Cilj strategije „MOL Grupa 2030.“ nije samo održati i ojačati našu regionalnu poziciju u osnovnom poslovanju, već još jednom biti pokretač promjena u srednjoistočnoj Europi. Kao dio naše nove strategije, dodatno ćemo diversificirati i proširiti naš petrokemijski portfelj s ciljem da postanemo vodeća grupacija u tom segmentu. Također, nećemo samo prodavati gorivo u našoj maloprodajnoj mreži, već želimo postati prvi odabir korisnika, odgovarajući na njihove sve raznovrsnije i sve promjenjivije potrebe pravim proizvodima i uslugama.  Istraživanje i proizvodnja će nastaviti igrati ključnu ulogu prirodnog osigurača, poslujući profitabilno i stvarajući novu vrijednost čak i u okruženju niske cijene nafte.

Uvjeren sam da će kroz kombinaciju naših visokokvalitetnih projekata, financijsku snagu, rastuća tržišta, talentirane ljude i pravu kulturu MOL još jednom diktirati tempo tijekom sljedećih 15 godina, nudeći konkurentan povrat ulaganja našim dioničarima i doprinoseći dugoročnom društvenom i gospodarskom napretku regionalnih ekonomija.“

Autor: Poslovni.hr
14. listopad 2016. u 09:19
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close