Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lidl u prošloj godini gotovo udvostručio izvoz hrvatskih proizvoda

Autor: Božica Babić
01. ožujak 2016. u 10:33
Podijeli članak —
Foto: Press

Odlična suradnja s dobavljačima i kvaliteta proizvoda kojom Lidl osvaja sve veći broj novih kupaca zaslužne su za ovaj veliki uspjeh.

Lidl je kroz svoje police na pojedinim inozemnim tržištima tijekom 2015. plasirao raznovrstan asortiman hrvatskih proizvođača u vrijednosti većoj od 8,9 milijuna eura, izvijestili su danas se iz te kompanije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako su u 2014. kroz istovjetan model izvoza ostvarili 5,7 milijuna eura iz Lidla su se pohvalili kako su zadovoljni što su u kratkom razdoblju uspjeli gotovo udvostručiti učinak.

Lidl je kroz svoje police na pojedinim inozemnim tržištima tijekom 2015. plasirao raznovrstan asortiman hrvatskih proizvođača u vrijednosti većoj od 8,9 milijuna eura, izvijestili su danas se iz te kompanije.

Kako su u 2014. kroz istovjetan model izvoza ostvarili 5,7 milijuna eura iz Lidla su se pohvalili kako su zadovoljni što su u kratkom razdoblju uspjeli gotovo udvostručiti učinak.

"Odlična suradnja s dobavljačima i kvaliteta proizvoda kojom Lidl osvaja sve veći broj novih kupaca zaslužne su za ovaj veliki uspjeh," ističu iz Uprave Lidla i dodaju kako ovakvim probojem ponude na strana tržišta otvaraju vrata mnogim domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe te domovima brojnih europskih kupaca.

Lidl na europska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih tvrtki PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Meggle, Pan-Pek, PP Orahovica, Zdenka – koji bilježe velik uspjeh plasmanom kroz njihovu maloprodajnu mrežu, navode uz ocjenu kako je ključ Lidlovog uspjeha u kvaliteti proizvoda i partnerskom odnosu s dobavljačima što je itekako važno ne samo prilikom osvajanja novih tržišta već i kod zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima.

Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi diljem Europe plasiraju se pod Lidlovim privatnim brendovima koji su kupcima na tim tržištima dobro poznati, a dio proizvoda se prodaje pod vlastitim hrvatskim brendovima.   

Autor: Božica Babić
01. ožujak 2016. u 10:33
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close