Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete
U ovom članku bavimo se jednom važnijom temom s područja marketinga i brandinga – vama. Živimo u društvu koje prepoznaje vrijednost uspješnog projekta, ali ne shvaća ili pak omalovažava važnost promidžbe. Nije nam jasno kako netko može “utući” stotine pa i tisuće kuna u “onaj tamo oglas”, jer “te dosadne reklame nikada nikom nisu koristile”. Prekidaju nam filmove, kvare nam vrijeme u shopping centrima i ne daju nam da igramo igre na mobilnim telefonima. Zaista, koja korist od njih?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zanimljiv tekst, slažem se s navedenim. To je tema koju i sama istražujem intenzivnije u posljednje vrijeme. Evo i konkretnog primjera – moja osobna web stranica http://www.helenaharambasic.com .
drugim rIječima treba isfurati vlastiti EGO TRIP.
Uključite se u raspravu