Ovo su loše radne navike koje svakako trebate izbjegavati

Ilustracija /SXC Ilustracija /SXC

Pitate se zašto ne napredujete brže, ili zašto vas uvijek preskoče kada na red dođu povišice ili važni projekti?

 

Odgovor se možda skriva u vašem ponašanju koje je pogubno za vašu karijeru, piše Business Insider.

  1. Ne promovirate vlastiti posao
     

Vaš je rad možda fantastičan, no ako nitko za to ne zna, ne može pomoći vašoj reputaciji, plaći ili mogućnosti napredovanja.

  1. Ponašate se defenzivno

Ukoliko postanete defenzivni kada dobivate ne baš tako sjajnu povratnu informaciju o vašem radu, možete zadati smrtonosan udarac vlastitoj karijeri. Mnogi ljudi jednostavno odustanu od smislene interakcije s defenzivnim ljudima, stoga vas vaši suradnici mogu početi izbjegavati, a vaš menadžer će vam  prestati govoriti kako se možete poboljšati. „ To zvuči odlično“, možda ste upravo pomislili – no to znači da ćete uništiti sve odnose koji su vam potrebni za napredak u karijeri te da poričete sve informacije koje su vam potrebne kako biste ostvarili profesionalni rast.

  1. Donosite ishitrene odluke

Bilo da se radi o napuštanju posla jer vam je šef rekao nešto što vam se nije svidjelo ili o prihvaćanju ponude za posao bez pažljivog promišljanja o tome – za impulzivno donošenje odluka nema mjesta u vašoj karijeri. Odluke koje donosite o poslu imat će dalekosežne posljedice na vaš novčanik, ugled i svakodnevnu kvalitetu života.

  1. Niste asertivni

Mislite da ćete bolje postići profesionalni uspjeh ako ne stvarate „valove“, no to što niste uporni vjerojatno će vam naštetiti. Ako mislite da je neka odluka pogrešna, da je neki projekt preodređen na katastrofu ili da zaslužujete povišicu, dobri menadžeri žele to čuti. Naravno, postoji razlika između biti uporan i biti pretjerano nametljiv, no izražavanje vlastitog mišljenja na profesionalan način ključ je profesionalnog uspjeha.

  1. Previše ste negativni

Ako konstantno prigovarate na nove projekte, pravila kompanije ili zašto IT odjelu treba toliko dugo da popravi mrežu, vjerojatno stvarate neugodnu okolinu ljudima oko vas. Isto vijedi i za negativni humor – ako redovito bijesno pričate o vašem šefu ili novom djelatniku, imate dobre šanse da, iako se ljudi tome smiju, dođete na loš glas kao neugodna osoba s lošim stavom.

  1. Lažete

Ako vas uhvate u laži – iako je to sitna laž ili je nešto što se ne može dokazati – uništit ćete vaš kredibilitet, a to je nešto što više nikada ne možete vratiti. Možete biti potpuno iskreni iduće tri godine, no uvijek će vas pamtiti kao osobu koja je lagala i ne može joj se u potpunosti vjerovati.

  1. Kronično ste neorganizirani

Ljudi pridodaju pažnju tome hoćete li napraviti nešto kada ste rekli da ćete to napraviti, bilo da se radi o nečemu manje bitnom kao što je prosljeđivanje dokumeta koje ste obećali na sastanku ili vrlo bitnom kao što je poštivanje rokova u projektima. Ako napravite obećano, ljudi to opaze i tako ostavljate dojam osobe na koju se može računati i u koju se može imati povjerenja. Ako se ne držite obećanog, suradnici će zaključiti da se ne mogu pouzdati u vašu riječ.

  1. Ne učite o novim tehnologijama

Možda se osjećate sasvim ugodno s vašim dosadašnjim načinima rješavanja stvari i ne osjećate potrebu za savladavanjem najnovijih tehnologija...no stvaranje otpora prema novim tehnologijama ostavit će vas iza kolega koji nisu tako skloni otporu na promjene. Ukoliko printate mailove kako biste ih pročitali ili radije idete do knjižnice kako biste nešto potražili umjesto da proguglate, poslodavac će vas zanemariti i dati prednost vašoj konkurenciji koja je sklonija novim tehnologijama. 

Komentari (1)
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve