Zara u Hrvatskoj otvorila dućan prema novom konceptu: Samo Dubai, Madrid i Istanbul se mogu pohvaliti takvom trgovinom

Foto: Getty Images Foto: Getty Images

Kako su opisali, u prizemlju i prvom katu trgovine smjestio se ženski odjel, drugi kat je rezerviran za dječju modu dok se je muški odjel smjestio na zadnjem, trećem, katu ove raskošne trgovine.

Nakon završetka opsežnih radova na obnavljanju nekadašnje poslovne zgrade Pošte na riječkom Korzu, nova trgovina Zara u petak u 12 sati otvorit će svoja vrata, priopćili su iz Zare Hrvatska. Dodaju da nakon samo dva dana što je grad Rijeka bio bez svoje omiljene trgovine, Zara otvara vrata nove trgovine na adresi Korzo 13, piše Novi list.

- Na gotovo 3.100 kvadrata uređenih prema konceptu Soft, nova Zara, koja se prostire kroz prizemlje i tri gornja kata, ispričat će novu modnu priču svojim kupcima. Koncept uređenja trgovine Soft jedan je od koncepata koji nije još zavladao svim svjetskim metropolama te se možemo pohvaliti da je naša riječka trgovina jedna od prvih uz Dubai, Madrid i Istanbul, ističu Zari.

Kako su opisali, u prizemlju i prvom katu trgovine smjestio se ženski odjel, drugi kat je rezerviran za dječju modu dok se je muški odjel smjestio na zadnjem, trećem, katu ove raskošne trgovine.

- Lounge corner kod muške garderobe, kutak za najmlađe na dječjem odjelu i pregršt zelenila, zanimljivog namještaja i detalja su noviteti koje do sada nismo imali priliku vidjeti u Zara trgovinama u Hrvatskoj. Novoobnovljena trgovina može se opisati u tri riječi: lijepo, jednostavno i profinjeno. Uglađena bijela površina obuhvaća strop i zidove te stvara pozadinu koja povećava atraktivnost modnih kreacija. Prostor poziva kupce da uživaju kao nikada prije u iskustvu dodirivanja, promatranja i interakcije s robom.

Trgovina u Rijeci, kao i sve druge Zarine trgovine u Hrvatskoj kao dio Zarine predanosti poboljšanju kvalitete usluge i iskustva kupovine, opremljena je RFID tehnologijom (RFID) koja pomaže brzo i precizno pratiti mjesto i kretanje odjeće, navode u Zari.

Zara je dio Inditex grupe uz brandove Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe. Brand trenutno ima 10 trgovina u Hrvatskoj. Zara je ponudila mogućnosti kupovine putem interneta u Hrvatskoj u ožujku 2016. godine te uz trgovine i na www.zara.com kupci mogu otkriti cjelokupnu ponudu ženske, muške i dječje kolekcije, zaključuje se u priopćenju.

Komentari (1)
  • miami
    miami 21:23 12.10.2019.

    E..to je ono najljepše…….Ako ste u posjeti europskim gradovima i zvučnim ulicama metropola
    skeptično stajali ispred glamuroznih izloga , misleći da su cijene previsoke za Vaš džep..
    jako ste se prevarili….. kupujte slobodno na V avenijama, alejama, najrazvikanijim mjestima
    u gradovima širom EU ….i New Yorka… cijene su NIŽE nego u trgovinama u Zagrebu ISTIH BRENDOVA…..!
    Ne vjerujete…? Uđite i uvjerite se…

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!