Vrdoljak se reklamira u The Economistu

Autor: Marija Crnjak , 12. rujan 2013. u 22:00
Oglas u The Economistu

Oglas je na cijeloj stranici The Economista, a popraćen je dvjema fotografijama.

Agencija za investicije i konkurentnost i Centar za praćenje poslovanja energetskog sektora i investicija platile su oglas u vodećem ekonomskom tjedniku The Economist, u kojem pozivaju investitore da "odaberu Hrvatsku kao svoju buduću investicijsku destinaciju".

Oglas je na cijeloj stranici The Economista, a popraćen je dvjema fotografijama, na jednoj je projekcija budućeg Trga pravde koji se planira napraviti u javno privatnom partnerstvu, dok se s druge fotografije smiješi ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak. U uvodnom dijelu oglasa navodi se da je Hrvatska postala 28. članica Europske unije, te ju se opisuje kao zemlju koja je "širom otvorila vrata svim investitorima". Pojašnjava se da je mnogo uloženo da bi se izmijenila poslovna klima i uvjeti investiranja, kao i da Hrvatska ima jednu od najkompetitivnijih legislativa u Europi kada je riječ o promociji investicija. Pritom se navode institucije koje izravno podržavaju ulagače.

Spominje se i Katalog investicija koje uglavnom čine turističke tvrtke u većinskom državnom vlasništvu. Također se navodi da je Hrvatska prošle godine privukla 1,25 milijardi dolara izravnih stranih ulaganja, čime se pokazala kao lider u regiji. Marketinški stručnjak Damir Ciglar, predsjednik uprave Hrvatskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (HURA) smatra da objava takvog oglasa u uglednim novinama kao što je The Economist može biti korisna, no samo ako je dio veće strategije za promoviranje investicija u Hrvatskoj. "The Economist ne samo što je ugledan tjednik, već ga i čita publika koju bi takvi oglasi mogli zanimati, i u tom smislu objava oglasa nije štetna za Hrvatsku.

Međutim, ako to nije dio veće promotivne strategije  koja će obuhvatiti i niz aktivnosti, konferencija, sastanaka, radionica… Onda neće pogoditi cilj i može se protumačiti kao čin očaja. U tom slučaju to je bacanje novca", kaže Ciglar. Dodaje da je oglas trebao biti konkretniji, ako se želi postići cilj. Naime, iako je oglas na čitavoj stranici, njegovi su sastavljači propustili navesti osnovne stvari koje zanimaju investitore i mogle su poslužiti kao "mamac" – a to su primjerice činjenica da je Hrvatska smanjila porez na reinvestiranu dobit, snizila stopu doprinosa za zdravstvo, snizila porez na ugostiteljske usluge. U oglasu se tek spominju Zakon o istraživanju i eksploataciji ugljikovodika te Zakon o strateškim investicijama.

Komentirajte prvi

New Report

Close