Pojašnjavajući takvu odluku, resorni ministar Oleg Butković podsjetio je da hrvatski cestovni sektor karakterizira visoka zaduženost i nemogućnost otplate kreditnih obveza.
"Ukupna zaduženost sektora iznosi 5,2 milijarde eura ili približno 39 milijardi kuna, od čega samo ove godine na naplatu dolazi 1,14 milijardi eura ili 7,8 milijardi kuna. Ukupni dug ovog sektora čini nešto više od 13,5 posto ukupnog javnog duga države. Uz postojeće prihode, koji su u 2016. prema 2015. rasli za 7 posto, nije moguće isplaćivati kreditne obveze idućih 5 godina“, kazao je Butković, ističući da se restrukturiranjem 13,5 posto ukupnog duga države stvaraju i uvjeti ukupne fiskalne konsolidacije i makroekonomske stabilnosti države.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dok je proračun bio u pola manji od današnjeg nije bilo toliko uhljeba! Danas cca78% graďana RH živi od proračunskih transfera! Ubožnica je slaba riječ!
dakle 1/4 gradjana hr je problem.samo im treba izvrtit pozicije . milion ljudi malo zavrtit ,ko bi gori sad je doli 🙂
………….popravljate brzo stare ceste i zakupite prostore za birtije za janjce ………..
Proglasite staru cestu do Jadrana….zaštićenim kulturnim dobrom , zdravim za život …….
Dok je proračun bio u pola manji od današnjeg nije bilo toliko uhljeba! Danas cca78% graďana RH živi od proračunskih transfera! Ubožnica je slaba riječ!
kladim se da 100 000 uhljeba prima barem 2-3 plaće kroz nadzorne odbore itd itd… tako da nebi bilo stete uopce .
Uključite se u raspravu