Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U studenom prodano 179.798 0,7l boca Jägermeistera

Autor: Poslovni.hr
21. prosinac 2015. u 14:07
Podijeli članak —
Foto: Damir Špehar / Pixsell

Danas je Jägermeister prisutan u 108 zemalja diljem svijeta, a za njegov uspjeh zaslužne su inovativne marketinške aktivnosti te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu.

Tvrtka G3 Spiritis objavila je da je brend  Jägermeister u studenom u Hrvatskoj dosegnuo mjesečni rekord u posljednjih nekoliko godina s ostvarenom prodajom od 179.798 0,7l boca. Kako ističu u toj tvrtki, Jägermeister već više od desetljeća drži lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu s gotovo milijun prodanih boca godišnje, što je dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Danas je Jägermeister prisutan u 108 zemalja diljem svijeta, a za njegov uspjeh zaslužne su inovativne marketinške aktivnosti te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu. U Hrvatskoj je tako Jägermeister brend s najvećim brojem marketinških aktivnosti – njih čak 1.000 godišnje, a njegovu popularnost pokazali su i rezultati istraživanja u kojemu se 30% ispitanika izjasnilo da im je Jägermeister omiljeno alkoholno piće.

Tvrtka G3 Spiritis objavila je da je brend  Jägermeister u studenom u Hrvatskoj dosegnuo mjesečni rekord u posljednjih nekoliko godina s ostvarenom prodajom od 179.798 0,7l boca. Kako ističu u toj tvrtki, Jägermeister već više od desetljeća drži lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu s gotovo milijun prodanih boca godišnje, što je dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

Danas je Jägermeister prisutan u 108 zemalja diljem svijeta, a za njegov uspjeh zaslužne su inovativne marketinške aktivnosti te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu. U Hrvatskoj je tako Jägermeister brend s najvećim brojem marketinških aktivnosti – njih čak 1.000 godišnje, a njegovu popularnost pokazali su i rezultati istraživanja u kojemu se 30% ispitanika izjasnilo da im je Jägermeister omiljeno alkoholno piće.

Popularnost Jägermeister u svijetu potvrđuje prodaja od 87,1 milijuna 0,7l boca, kao i podatak da se više o 80% prodaje ostvaruje u inozemstvu. Zato je Impact International Jägermeister smjestio na osmo mjesto alkoholnih pića u svijetu, dok u segmentu biljnih likera čvrsto drži prvu poziciju.

Autor: Poslovni.hr
21. prosinac 2015. u 14:07
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close