U srpnju nije bilo rasta broja turista, no nadležne to ne brine

Foto: Sanjin Strukić / Pixsell Foto: Sanjin Strukić / Pixsell

Cappelli: Naša je želja kroz daljnje projekte još više stimulirati povećanje turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci, što će u konačnici doprinijeti povećanju prihoda.

Statistika alata eVisitor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) potvrdila je da je ovog srpnja ostvaren znatno manji rast turističkog prometa nego lani u istom periodu, odnosno čak stagnaciju kad su u pitanju turistički dolasci. Dok je lanjski srpanj u Hrvatsku doveo 10,5 posto više turista i 11 posto više noćenja nego u godini ranije, ovog srpnja bilježi se samo rast noćenja od svega 2 posto, s 30 milijuna na 31 milijun noćenja, dok je ovog srpnja u Hrvatsku stigao jednak broj turista kao i u srpnju 2017.

Tako je u Hrvatskoj u razdoblju  od siječnja do kraja srpnja ostvareno 11,1 milijuna dolazaka i 56,3 milijuna noćenja, što čini 6 posto u odnosu na prvih sedam mjeseci prošle godine.

Potvrda je to dojmova s terena o manjem turističkom prometu u srpnju, koji se doduše očekivao s obzirom na okolnosti, odnosno oporavka konkurenata na Mediteranu, a djelomice i zbog održavanja SP u nogometu do sredine srpnja. Istodobno, već lani neke destinacije su pucale od prevelikih gužvi, pa rast broja gostiju u srcu sezone mnogi nisu ni priželjkivali, bar na Jadranu.

Ministar Gari Cappelli tako je komentirajući dosadašnje rezultate istaknuo upravo važnost pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije.

„Gradimo imidž kvalitetne cjelogodišnje destinacije, a upravo ovogodišnji rezultati turističkog prometa to i pokazuju, kao i ostvareni prihodi od turizma koji su u prva tri mjeseca 14 posto veći u odnosu na isto razdoblje lani. Jačamo turističku potražnju s nama novih emitivnih tržišta kao što su Kina, Japan i Koreja, a veseli podatak da smo u ovom razdoblju u odnosu na prije dvije godine zabilježili rast turističkog prometa od preko 50 posto s dalekih tržišta. Naša je želja kroz daljnje projekte još više stimulirati povećanje turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci, što će u konačnici doprinijeti povećanju prihoda, mogućnostima zapošljavanja na duže razdoblje te osim u turističkom smislu, potaknuti gospodarski rast cjelokupnih destinacija“, poručio je ministar Cappelli.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da se aktivno radi na posezoni, a tu će u promotivnim aktivnostima iskoristiti uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije.

Komentari (1)
  • shumar
    shumar 11:58 7.8.2018.

    Pa što nismo prekrcani u srpnju i kolovozu? Nama ne treba više turista nego trebamo više izvuči novaca od istog broj turista…

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve