Demografska kretanja i pad stope nataliteta u posljednjih osam godina izmijenili su sliku europske turističke industrije, koja bilježi pad broja putovanja mladih za čak deset posto od 2007. godine.
Pad su osjetila i svjetski poznata odredišta zabave, poput Španjolske i Velike Britanije, a Hrvatska je jedna od malobrojnih destinacija u kojoj broj mladih putnika čak raste. Pokazala je to upravo objavljena analiza World Travel Monitor konzultanstske kuće IPK International. U 2014. mladi Europljani između 15. i 24. godine ostvarili su 54 milijuna putovanja u inozemstvo s ukupno oko 430 milijuna noćenja. Od 2007. godine broj putovanja mladih pada nešto više od jedan posto godišnje. U 2007. godini mladi su najviše posjećivali Španjolsku, potom Francusku, Italiju i Veliku Britaniju, no i u tim zemljama njihov broj pada 1-2 posto godišnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu