Todorić s partnerima kupio Koločep, preuređenje kreće nakon ljeta

Autor: Marija Crnjak , 06. lipanj 2013. u 11:33
Ivan Todorić, predsjednik nadzornog odbora Agrokora. Photo: Grgo Jelavić/PIXSELL

Grupacija Karisma Adriatic Hotels je na dražbi na dubrovačkom Trgovačkom sudu kupila 88% dionica Hotela Koločep.

Grupacija Karisma Adriatic Hotels (KHA) danas je dražbi na dubrovačkom Trgovačkom sudu kupila 88 posto dionica Hotela Koločep d.d. za 36,4 milijuna kuna, objavila je grupacija KHA čiji su osnivači koncern Agrokor, globalna turistička tvrtka TUI te meksička Karisma Resort International. 

„Iznimno smo zadovoljni što Karisma Hotels Adriatic postaje vlasnik hotel Koločep, osobito iz razloga što ovo znači novi početak za hotele kojima je izgledno prijetio stečaj. Od Koločepa ćemo stvoriti vrijedan turistički projekt koji će imati iznimnu korist kako za hrvatski turizam i gospodarstvo tako i za lokalnu zajednicu“, izjavio je slijedom javne licitacije direktor Karisma Hotels Adriatic Marinko Benić.

Sveukupna investicija Karisma Hotels Adriatic u projekt Hotela Koloče jest 18,6 milijuna Eura od čega se oko 4,6 milijuna Eura odnosi na kupnju 88% dionica tvrtke, oko 4,7 milijuna Eura na otplatu postojećih i preuzetih dugova tvrtke, dok Karisma Hotels Adriatic planira uložiti dodatnih oko 9 milijuna Eura u obnovu, menadžment i promociju Hotela Koločep u idućih godinu dana. Već prve sezone očekuje se popunjenost hotela od 83,5%. Preuređenje objekata u portfelju Hotela Koločep očekuje se sa završetkom tekuće sezone odnosno u postesezoni.

Komentari (4)
Pogledajte sve

Idu oni i zbog opskrbe hotelskih lanaca,ne brinite….gdjegod mogu naći dodatne izvore prihoda i tržište za svoje proizvode oni idu…zato i jesu najjači. Jedini oni imaju i online kupnju i svoje benzinske i ducane po selima,po otocima….gdje su druge domaće kompanije? Gdje je Podravka,Diona,Gavrilović,Kraš,Biljemerkant…u banani eto di

@fahro

…eto,kad se stvari stave u brojke,onda je sve jasnije…[emo_namigusa]

Ja mislim da se nitko neće obogatiti, pa ni Todorić sa opskrbom hotelskih lanaca. To su inače pamfleti koji se s vremena na vrijeme plasiraju kao nešto jako bitno i presudno za hrvatski turizam, poljoprivredu i prehrambenu industriju. Naime, u Hrvatskoj se ostvaruje oko 70 milijuna turističkih noćenja, kada se to usporedi sa domicilnim stanovništvom od oko 4,5 milijuna stanovnika, pa se ista vrijednost pomnoži sa 365 dana u godini koliko isti “noće” u RH, dobije se podatak od 1,64 milijarde noćenja. U tom smislu, nešto što predstavlja tek 4,3% potrošnje, gledano preko broja ostvarenih noćenja domicilnog stanovništva u odnosu na turiste koji “noće”, ne predstavlja bitnu odrednicu niti temelj na kojem bi se mogao ostvariti iole ozbiljniji rast proizvodnje niti bruto domaćeg dohotka.

Dakle, u turizam se ide radi turizma i zarade, a ne prodaje salate i rotkvica strancima koji noće u RH.

New Report

Close