Dok su pogledi ljubitelja automobila bili upereni u Ženevu i novu električnu jurilicu C_Two, Mate Rimac je sa svojim vodećim dioničarom u Aziji zaključio posao karijere. Rimac Automobili i Camel grupa ugovorili su da će do kraja ove godine izgraditi u Kini tvornicu električnih motora i baterija vrijednu milijardu kuna. Rimac kaže da je ovo važan poslovni iskorak za kompaniju, jer će nova tvornica biti usmjerena isključivo na kinesko tržište.
"Kina nam je važna, jer predstavlja najveće tržište na svijetu za električne automobile, autobuse, kamione i druga prijevozna sredstva te bilježi najveći rast", izjavio je za Poslovni dnevnik Rimac. Kina, prema udruzi proizvođača vozila CAAM-a, mjesečno proizvodi 2-3 milijuna vozila od čega 5 posto čine e-vozila. U Rimac Automobilima pojašnjavaju da je plan kineske Vlade prijeći u cijelosti na električna vozila. To znači de će se potražnja za električnim motorima, baterijama i drugim sustavima koji se ugrađuju u e-vozila, a što trebaju tamošnji proizvođači, u narednom razdoblju povećati za približno 20 puta. Zasad se, prema podacima CAAM-a, u Kini mjesečno proizvede 110 do 130 tisuća e-vozila, a tvornica motora i baterija, koju grade Rimac i Camel, za početak će imati godišnji kapacitet od 50 tisuća jedinica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Glavno da je hvalio Srbiju da dobiva ulaganja u autoindustriju.
A kada bi trebao uložiti u Hrvatsku, onda ulože u Kinu.
Glavno da zna pobrati Vladine poticaje da gradi tvornice van Hrvatske.
Vlada pod hitno treba ukinuti sve potpore i pustiti tržištu tržišnu utakmicu.
Lijepe vjesti!Bravo Rimac!
Rimac zna znanje!!
Bravo! Ovo su vijesti!
Uključite se u raspravu