Konzultanti PBZ i DBV, angažirani na pronalaženju strateškog partnera i modela dokapitalizacije Croatia Airlines (CA) do kraja godine trebaju predložiti rješenje. Večernji list doznaje da razrađuju tri modela.
Jedan od modela je, kažu nam upućeni, da se stvori holding hrvatskih zračnih luka i CA. Drugo rješenje je da mirovinski fondovi preuzmu i CA i zračne luke, a treće da mirovinci uz hrvatsku aviokompaniju preuzmu i ACI. Pritom bi u holding ušle sve zračne luke koje su u većinskom državnom vlasništvu – Dubrovnik, Split, Zadar, Rijeka, Pula i Osijek, osim zagrebačkog aerodroma koji je pod koncesijom. Tih šest zračnih luka je uključeno i u model s mirovincima. U njima država ima udjele od po 55%, a ostalo drže županije i JLS-ovi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.NE DAMO NAŠU KROACIJA EJRLAJNS!
Imate Alena Ščurca kao sjajnog analitičara pa pitajte čovjeka, nije sramota pitati…sramota je ono što se godinama radi od ove kompanije….
Mirovinci- eksperti za ZL ?!? 3M za daljne preživljavanje zajednice, znači, čelnici javnih ustanova u zračnim lukama i lokalni političari ne puštaju bankomat. Vlada na tekovinama socijalizma.
Ovo bi bila normala vijest: Vlada RH dala 10 god. besplatne letove sa 8 međunarodnih ZL (osim Zagreba) ako imaju linije cijelu godinu! (Jadran i rupa od Slavonije bi procvjetali)
Uključite se u raspravu