Razgovarat ćemo o premijeru, mora poštovati zastupnike HDZ-a

Foto: Patrik Macek/PIXSELL Foto: Patrik Macek/PIXSELL

"Sigurno je da bismo očekivali puno više komunikacije, osobito zbog pozicije premijera i načina na koji je postao premijer", kaže i dodaje da je HDZ-ovih zastupnika u Saboru ipak 67.

Gost Teme jutra u emisiji televizije N1 Novi dan bio je Domagoj Ivan Milošević (HDZ) koji je govorio o planovima vladajuće Domoljubne koalicije u kontekstu gospodarskog rasta, LNG terminalu te odnosima u Vladi.

"Sigurno je da bismo očekivali puno više komunikacije, osobito zbog pozicije premijera i načina na koji je postao premijer", kaže i dodaje da je HDZ-ovih zastupnika u Saboru ipak 67, a MOST-ovih 15, te da će o premijeru još razgovarati.

"Da bi se provodile reforme, potreban je barem minimum povjerenja i građana, ali i respekt prema broju naših mandata i odnosima u i izvan Sabora", kaže Milošević. Na pitanje može li Vlada s ovakvom podrškom provesti reforme, on kaže da to nije jedini izazov, nego da moraju postojati suradnja i komunikacija s partnerima.

"Drugi su izazovi administrativni kapacitet za cijeli niz reformi i mjera, bojim se da moramo prvo složiti listu prioriteta. A drugi izazov je kako ubrzati gospodarski rast", rekao je Milošević.

"S jedne strane HDZ očekuje da se u privatizaciju uključe mirovinski fondovi, a s druge da nema privatizacije infrastrukture, prirodnih bogatstava, šuma i voda. No, nema razloga da 2016. godine država ima upravljačka prava u tvrtkama koje su u industriji ili turizmu, vrijeme je da one budu privatne", rekao je o stavu HDZ-a prema privatizaciji.

"Podravka je strateško poduzeće, ali moramo se otrgnuti iz prošlosti, i shvatiti da ona može biti strateška i ako je sto posto u privatnim rukama", rekao je.

Kao najveće strateške projekte u iduće godinu do dvije naveo je Energy Week u SAD-u na kojem je nedavno bio.

"Njihov izazov nafte i plina imat će golem utjecaj. Dugo razgovaramo o LNG-u, očekujemo plutajući terminal na Krku. Imamo odgovornost za energetsku sigurnost u Srednjoj i Istočnoj Europi, a to nam omogućuje da se nađemo i na strateškoj karti Europe i svijeta. Govorimo širenju luke Rijeka, i želimo se pozicionirati kao nova vrata EU. Ima tu i puno projekata u turizmu i poljoprivredi."

Na pitanje ima li stvarnih investitora u LNG terminal, kaže da ima.

"Osobno znam da ih ima sigurno kad govorimo o plutajućem terminalu. Nisam razgovarao s onima koji su potencijalni investitori u tzv. kopneni terminal, međutim plutajući je samo prvi korak do puno veće investicije u kopneni. Naglašavam, vremena nema mnogo", kaže Milošević.

"Vjerujem da će ih biti i više s obzirom na globalne perspektive LNG biznisa. Taj plutajući terminal je važan jer uz relativno nisku investiciju ne poskupljuje plin."

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!