Stotinjak turista, uglavnom Talijana, rano jutros nacrtalo se na pristaništu Jadrolinije u Puli kako bi se u sedam sati ukrcalo na katamaran koji vozi na brzobrodskoj liniji za Lošinj i Zadar. No brod im nije došao ni u sedam, ali ni kasnije, jer se, kako smo vrlo šturo za sad uspjeli doznati u Jadroliniji, brod pokvario, a rezervnog očito nije bilo. Jadrolinija svojim nesuđenim gostima ne samo da nije javila da je plovidba otkazana, već im nije ni ponudila alternativno rješenje. Tako se ne samo putnici koji su trebali isploviti iz Pule, već i oni koji danas brod uzalud čekaju u još četiri usputne luke kojima linija prolazi (otoci Unije, Susak, Mali Lošinj, Ilovik, Silba), kao i u suprotnom smjeru, snalaze sami, u vlastitom aranžmanu ili uz pomoć turističkih djelatnika iz destinacija u koje putuju.
U svakom slučaju, kažu iznajmljivači sa Silbe koji su nam se požalili, Jadrolinija je ovim nespretnim potezom izazvala nevolje stotinama ljudi, i turistima kojima se putovanje ne samo produžilo nego je i poskupjelo, već i turističkim djelatnicima koji danas pokušavaju zbrinuti i one koji im dolaze, ali i one kojima je godišnji istekao a nemaju se kako vratiti s otoka. Činjenica da im Jadrolinija vraća novac za karte rijetkima je mogla biti utjeha, jer valja se snalaziti u jeku sezone, kad je na Jadranu teško naći i prijevoz i smještaj, upozoravaju turistički djelatnici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu