Prihodi Peveca iznosili 1,1 milijardu kuna, a dobit porasla čak 61 posto

Autor: Poslovni.hr , 31. ožujak 2016. u 12:14
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL

Tijekom 2015. godine društvo Pevec d.d. ostvarilo je prihode od prodaje trgovačke robe u iznosu od 1,1 milijarde kuna što predstavlja rast od 28%.

Tijekom 2015. godine društvo Pevec d.d. ostvarilo je prihode od prodaje trgovačke robe u iznosu od 1,1 milijarde kuna što predstavlja rast od 28%.

Najveći utjecaj na rast prihoda imaju novootvoreni prodajni centri dok su prihodi starih prodajnih centara rasli 7%. Ostvarena neto dobit je oko 24 milijuna kuna što je znatno povećanje od čak 61% u odnosu na godinu prije.

Tijekom 2015. godine nastavljena su značajna investicijska ulaganja te uređenja prodajnih centara i ulaganja u opremu u što je investirano 15,3 milijuna kuna iz vlastitih sredstava.Tvrtka Pevec d.d. otvorila je tri nova prodajna centra, u Dubrovniku, Zagrebu (Črnomerec) i u Šibeniku. Na novu lokaciju preseljeni su prodajni centri na Jankomiru (Zagreb) i u Varaždinu, a kompanija je nastavila i sa standardizacijom objekata pa su preuređena tri prodajna centra i to u Novom Zagrebu, Rijeci i zagrebačkom Žitnjaku.

-Iza nas je uspješna godina i to po svim pokazateljima, a ono što je najvažnije 2016. godina nastavila je pozitivan trend poslovanja prethodne. Usmjerni smo na daljnji razvoj tvrtke te posebice ulaganja koja će nam dati još veću učinkovitost te podići standarde rada. U procesu smo, nama iznimno važnog projekta, mijenjanja vizualnog identiteta kompanije. Nakon svih poslovnih procesa koji su bili temelj današnjeg uspješnog poslovanja, vrijeme je sada da izgradimo novo lice tvrtke koje će pratiti trendove. Angažirali smo poznate stručnjake koji zajedno s nama rade na promjeni vizualnog identiteta tvrtke i vjerujem da će naša javnost, prije svega kupci sa zadovoljstvom prihvatiti još ljepši, bolji i suvremeniji Pevec – naglašava predsjednik Uprave Pevec d.d. Darko Šket.

Poslovnu godinu Pevec d.d. je završio s 19 prodajnih centara i 1285 zaposlenih što je povećanje broja zaposlenih za 13,5% u odnosu na godinu prije. Tijekom 2016. godine planirano je otvorenje još jednog prodajnog centra, u Virovitici te daljnje širenje poslovanja, unapređenje poslovnih procesa te povećanje tržišnog udjela.

Osim toga naglasak će biti na povećanju standarda u maloprodaji kako bi kupci bili još zadovoljniji.

Komentirajte prvi

New Report

Close