Agrokor sudjeluje u stvaranju novog hotelskog lanca

Autor: Poslovni.hr , 08. svibanj 2013. u 13:47
Press foto

Svečano je potpisan ugovor o suradnji između triju tvrki hrvatskog Agrokora, hotelske grupacije Karisma Hotels Adriatic i TUI Travela.

Kako je Poslovni.hr jutros najavio, u dubrovačkoj palači Sponza danas je svečano potpisan ugovor o suradnji između triju tvrki hrvatskog Agrokora, hotelske grupacije Karisma Hotels Adriatic i TUI Travela s ciljem stvaranja novog hotelskog lanca i povećanjem broja turista u jadranskoj regiji.

Na potpisivanju dioničkog ugovora o suradnji između TUI Travel PLC (UK), Karisma Resorts International (USA) i Agrokora sudjelovao je i ministar turizma Darko Lorencin, prilikom posjeta Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

Planovi se odnose na preuzimanje hotelskih kapaciteta bilo kroz kupnju ili izgradnju hotela, hotelski menadžment ili zakup. Cilj je upravljati s više od 3000 smještajnih jedinica. TUI travel UK ima 30 milijuna putnika godišnje, prodajnu mrežu koja uključuje 1800 lokacija, 240 prepoznatljivih brendova te 141 vlastiti zrakoplov.

Podrška ministra turizma

Ministar je ovom prilikom čestitao svim partnerima te naglasio kako su diferencijacija proizvoda i svjetski prepoznatljivi brendovi dodana vrijednost i pomak u stvaranju kvalitetnije turističke ponude u skladu sa Strategijom razvoja hrvatskog turizma.

U nastavku posjeta, ministar će sa suradnicima obići Kupare, hotel Plat te najveću hotelsku investiciju u Hrvatskoj u ovoj godini – projekt HUP-a Zagreb: Hoteli Dubrovačka rivijera.

Ova hotelska grupacija planira cjelokupnu obnovu i izgradnju novih kapaciteta u turističkim zonama hotela Orlando, Mlini i Astarea te podizanje njihove kvalitete s postojeće dvije ili tri zvjezdice na četiri. U ovim se zonama planira izgradnja ukupno 730 smještajnih jedinica s tristotinjak zaposlenih u sezoni. Investicija se procjenjuje na više od 360 milijuna kuna, a njezin će dio biti završen do ovogodišnje sezone, dok bi cjelokupni projekt trebao biti završen do početka glavne sezone 2014. godine.

 

Sporazum o ulasku TUI TRAVEL PLC (TUI TRAVEL), najveće svjetske putničke kompanije, u strateško partnerstvo s Karisma Hotels Adriatic d.o.o.. KHA predstavlja zajedničku kompaniju poslovnih grupacija Karisma Resort International iz Meksika, lidera u hotelskom menadžmentu, koja u svom portfelju ima zavidnu kolekciju nagrađivanih hotela; Agrokora d.d., najveću kompaniju u Adria regiji a ujedno i vodeću u djelatnostima u kojima posluje na tržištima Središnje i Istočne Europe, a od danas i TUI TRAVEL-a.

Povezivanje istaknutih globalnih turističkih kompanija s Agrokorom d.d. ima za cilj stvaranje novih vrijednosti u hrvatskom turizmu, otvaranje novih tržišta i stvaranje jedinstvene hotelske kolekcije s prepoznatljivim brendovima koji još nisu prisutni na području regije. Interes ulaganja KHA odnosi se na područje Hrvatske, Crne Gore i Slovenije, rečeno je prilikom potpisivanja sporazuma.

Na KHA radili dvije godine

Na današnjoj tiskovnoj konferenciji Ivan Todorić, predsjednik Nadzornog odbora Agrokora d.d. istaknuo je važnost KHA, na kojem se intenzivno radilo protekle dvije godine i koji je zadobio povjerenje najboljih kompanija na globalnom turističkom tržištu.

‘Stečena znanja i iskustva naših globalnih strateških partnera kao i Agrokorovo poznavanje regionalnog tržišta iskoristit ćemo za kvalitetnu podršku našim partnerima i time stvoriti nov i inovativan turistički portfelj prepoznatljiv u regiji i svijetu’,naglasio je Todorić.

 

Ciljevi

Marinko Benić, direktor Karisma Hotels Adriatic istaknuo je važnost partnerstva respektabilnih međunarodnih kompanija u ovom regionalnom poslovnom udruživanju.

„Naš fokus bit će na dodatnom turističkom razvoju regije i upravo zahvaljujući partnerstvu s vodećim turističkim brendovima poput TUI Travela donosimo poslovnu novinu poput nove vrste diferenciranih proizvoda u turizmu kao što je koncept Couples Hotela“, izjavio je Benić.

Neil Evans, direktor TUI Travel Hotels & Resorts izrazio je zadovoljstvo potpisivanjem sporazuma i naglasio potencijal Hrvatske kao značajne turističke destinacije. TUI Travel, koji je već prisutan u 180 zemalja svijeta i s 30 milijuna zadovoljnih putnika svake godine, hrvatskom turizmu donijet će novi segment gostiju, koji dosad nije bio prisutan na hrvatskom tržištu te planira značajno povećati broj gostiju sa sadašnjih 150.000.

Komentari (12)
Pogledajte sve


prezadužen je. zato se stalno širi. ulaže na dug. odgađa propast.kada stane morat će ga država spašavati da je ne povuče u propast.sve je upitno jer se nezna tko je tu bliže bankrotu, tko će, ako uopće može, koga spašavati.

Usporedite dobiti svih tvrtki Todexa s rastom zauduženosti i sve je jasno. Naravno uračunavši i vanjska zaduženja, obveznice s 10% kuponom itd. Izvana i naivcima u HRV izgleda kao jedna uspješna tvrtka. A u stvari kokošar koji ispodstolnim dealovima po HRV skuplja da bi kasnije rasprodao da “vrati dug” i razliku strpao u džep. [emo_smijeh]

Prevelika diverzifikacija poslovanja, na dugi rok će sigurno loše završiti.

prezadužen je. zato se stalno širi. ulaže na dug. odgađa propast.kada stane morat će ga država spašavati da je ne povuče u propast.sve je upitno jer se nezna tko je tu bliže bankrotu, tko će, ako uopće može, koga spašavati.

koliko znam agrokor je odustao od benzinskih postaja uz konzume.

ali zato grade bioplinska postrojenja sa fgs-ovima

New Report

Close