Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Porast novozaposlenih u turizmu 12,6 posto

Autor: Poslovni.hr/Hina
13. lipanj 2014. u 14:41
Podijeli članak —
Thinkstock

Novozaposlenih u turističkim zanimanjima u Hrvatskoj u prvih pet mjeseci ove godine bilo je 12,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine odnosno njih 22.116.

Novozaposlenih u turističkim zanimanjima u Hrvatskoj u prvih pet mjeseci ove godine bilo je 12,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine odnosno njih 22.116, izvijestilo je Ministarstvo turizma pozivajući se na podatke Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ).

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tim brojem novozaposlene osobe u turističkim djelatnostima činile su 23 posto udjela u ukupnom broju novozaposlenih osoba u prvih pet mjeseci ove godine.

Novozaposlenih u turističkim zanimanjima u Hrvatskoj u prvih pet mjeseci ove godine bilo je 12,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine odnosno njih 22.116, izvijestilo je Ministarstvo turizma pozivajući se na podatke Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ).

Tim brojem novozaposlene osobe u turističkim djelatnostima činile su 23 posto udjela u ukupnom broju novozaposlenih osoba u prvih pet mjeseci ove godine.

Među zanimanjima najviše ih je zaposleno kao konobar ili 15,7 posto svih novozaposlenih u turizmu, što je i rast od 8 posto u odnosu na isto razdoblje lani, a slijede kuhari koji su činili 13,4 posto svih zaposlenih u turizmu i za koje je zaposleno 18 posto više nego lani.

Sobarice su činile 6,4 posto svih zaposlenih u turizmu, a bilo ih je 1,7 posto više nego u lanjskih prvih pet mjeseci.

Komentirajući takve poraste zaposlenih u turizmu ministar turizma Drako Lorencin naglasio je da se to odlično nadovezuje na nedavno objavljene podatke Porezne uprave o rastu prihoda u turističkim djelatnostima u ovoj godini.

Upravo ta dva pokazatelja drži ključnim faktorima uspješnosti predsezone, odnosno cjelokupne turističke sezone, a za dosad ostvarene rezultate kaže da pokazuju kako je turistička sezona dobro pripremljena i kako spremni dočekujemo samu špicu sezone.

Autor: Poslovni.hr/Hina
13. lipanj 2014. u 14:41
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close