"Molimo vas da kroz vaše medije informirate korisnike usluge ZET-a o strožem režimu kontrole karata od strane vozača autobusa koju je propisao Centar za nadzor i upravljanje prometom u ZET-u", priopćeno je danas iz Sindikata vozača iz kojeg tvrde kako se na vozače autobusa vrši dodatni pritisak o potrebi ulaza putnika samo na prva vrata. "Kako ta obavijest nije upućena i korisnicima usluga ZET-a dolazi do negodovanja putnika jer putnici smatraju da je to samovolja vozača ZET-ovog autobusa što često izaziva i nepotrebnim sukobima između vozača i putnika. Koliko energično poslodavac želi sprovesti svoju namjeru, izjasnio se i kroz pisanu uputu …da je potrebno dozvoliti ulaz kod vozača, samo na prva vrata na svim stajalištima, bez obzira na vozni red jer je prioritet naplata prijevoza nad voznim redom!", naveli su u priopćenju
"Radi ove upute Sindikat hrvatskog vozača u ime vozača autobusa u ZET-u moli putnike za razumijevanje i suradnju kako bi se prijevoz odvijao dinamikom kao prije ove upute Centra za nadzor i kontrolu prometa. Ujedno se ispričavamo korisnicima usluga ZET-a u autobusnom prometu radi kašnjenja uvjetovanih provođenjem ove upute, jer nisu izazvane samovoljom vozača, već poštivanjem upute stručne službe", navodi se u priopćenju kojega potpisuje Miljenko Gočin, predsjednik sindikata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.vozači zeta ponašaju se kako god žele. kad će policija zaustavljati zetovce, bilo u autobusu bilo u tramvaju jer oni ne poštuju niti pješake, niti vozače – jednostavno rade što god požele. tome treba stati na kraj. sve to sa plaćama kakve niti doktori nemaju…lakrdija od firme.a sve to za naše novce.
slažem se da vozači nisu krivi, al isto tako što ako se desi da osoba koja mora stić na posao nema za kartu i ovih ili onih razloga, nemaju svi plaće između 5 i 7000 kuna…i kako se karta može naplaćivati isto za dvije stanice i za dvanaest + vožnja odrđeni broj stanica jos s tramvajem… kažete da se kretanje autobusa sa stanice kontrolira?! pa kako se onda ne jednom desilo da vozač vani razgovara i po par minuta kasnije krene sa stanice?!
Uključite se u raspravu