O projektu davanja u koncesiju više od tisuću kilometara hrvatskih autocesta već dva mjeseca nema gotovo nikakvih službenih informacija, ali se zato sve više zahuktavaju javne rasprave o njemu. Samo do kraja ovog tjedna održat će se dva okrugla stola.
Uz današnji koji se u organizaciji studentske udruge Financijski klub održava na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, već preksutra slijedi i novi u nizu skupova koji na tu temu inicira HSLS, odnosno njegove ekonomske perjanice Josip Budimir i Vladimir Ferdelji. HSLS-ovci i pridruženi im eksperti svoje će argumente protiv tzv. monetizacije ovaj put iznijeti u Splitu. No, koliko god se čini da se mimo javnih polemika u tom projektu zapravo ništa ne događa, to je samo privid. Prema saznanjima Poslovnog dnevnika, Vladin tim zadužen za taj koncesijski projekt ovih je dana investitorima koji su potkraj 2013. iskazali zanimanje za sudjelovanje najavio ulazak u sljedeću fazu operacije. U nastavku procesa Vlada Zorana Milanovića ne želi unaprijed isključiti niti jednog interesenta. A njih je, kako doznajemo, ukupno pet. Uz dva strano-domaća konzorcija o čijim se kandidaturama već pisalo i dio kojih su domaći mirovinski fondovi, među zainteresiranim koncesionarima su još austrijska grupacija Strabag koja je u Hrvatskoj već podosta toga (g)radila, zatim talijanski operater Atlantia (operater Autostrade) te španjolski mu pandan, kompanija Cintra iz Madrida. Sve se te kompanije za infrastrukturne investicije i upravljanje hvale i povećim referentnim listama i prisutnošću u nizu zemalja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Šuška se da si SDP osigurava dugoročne izvore prihoda (dok još može)….. Što je politika bez kombinacije!?
Koji smo mi budalaši …. koji je to um smislija da se grade pusti auto.putevi a nije prije tog napravija proračun na koji način če ih platiti tj. jesu li isplative.Zašto jednostavno nisu ličku magistralu proširili s još dva traka napravili jedan-dva tunela i samo tunelarinu naplaćali a ostalo mukte. Sad vjerojatno između 20 i 50 posto prometa ide tom ličkom magistralom jer ljudi nemaju para plaćati cestarinu tako da ispada da su gradili za sebe i turiste.A najgore os svega što su nam turistički kapaciteti na nivou prijeratni tj. do 90-te…..G LUPO JE REĆI HRVATI SU G LUPI….. ALI MUDROSTI NEMAMO SIGURNO…. jer da nije tako ne bi HTN Kupari 20 godina bile ruševine……..
Možemo mi meketati koliko hocemo ali pomoći nema
Demokracija nam pruza MOGUĆNOST da biramo svake 4. godine i onda ostatak od 3g 11mj 30d 23h 59min 59sec ŠUTIMO i NEMAMO nikakva prava!
Potrebno je sveobuhvatno u HRV organizirati okrugli stol u kojem Vladi treba dati jasnu poruku da prepusti Vlast jer nije sposobna složiti proračun. Tako duboko zadiranje u infrastrukturu bi trebalo Ustavom zabraniti. Ukoliko ova priča nekim slučajem prođe bit će to krađa za koju su Sanader und Co. mala bebe.
Uključite se u raspravu