Tijekom Ultra festivala u Splitu je na Poljudu prodano 25 tisuća ulaznica putem gotovinskog plaćanja, a ukupna potrošnja na gradskom stadionu, zajedno s troškom karata, bila je blizu 50 milijuna kuna, neslužbeno doznaje Slobodna Dalmacija. Dakle, prema podacima kojima raspolažemo, moglo bi se reći da je prosječni dan Ultre donio potrošnju (zajedno sa kartama) od oko 12 milijuna kuna, što je – u stvari – nešto manje od 50 posto od prosječne ukupne dnevne gotovinske potrošnje u Splitu.
Podaci pokazuju i da je ukupni gotovinski promet u Splitu tijekom festivala porastao za 10 posto u odnosu na ostale prethodne dane kada nije bilo festivala. No, kada su prodane karte u pitanju, mora se kazati kako se ovdje vjerojatno radi samo o kartama kupljenim gotovinom, a ne i putem interneta, pa je broj mladih ultraša vjerovatno bio mnogo veći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu